آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3 Super Battery Doctor برنامه افزایش سرعت شارژ باتری برای اندروید

دانلود Super Battery Doctor برای اندروید

Super Battery Doctor نرم افزاری کاربردی می باشد که مصرف گوشی شما را کاهش می دهد و در عین حال سرعت شارژ شدن باتریتان را افزایش می دهد. می توانید از سلامتی باتری خود مطمئن شوید. این اپلیکیشن مشکلات مرتبط با باتری را به خوبی برطرف می کند. می توانید مصرف گوشیتان را بهینه سازی کنید. آزاد کردن و بهینه سازی فضای گوشی نیز، ویژگی دیگر این اپلیکیشن می باشد. Super Battery Doctor قادر است اپلیکیشن هایی که رم گوشی شما را پر کرده اند خالی کند و سرعت گوشیتان را افزایش دهد. می توانید برنامه های موجود در پس زمینه را با این برنامه حذف کنید.

Super Battery Doctor قادر به خنک کردن پردازنده گوشی شما می باشد. می توانید تاریخچه ای از زمان هایی که گوشیتان را شارژ کرده اید در این برنامه مشاهده نمایید. Super Battery Doctor می تواند برای مدیریت اپلیکیشن ها وب ازی ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را درون این نرم افزار حذف کنید. بیش از صدهزار کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند. Super Battery Doctor امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رابط کاربری برنامه کاملا مدرن می باشد و ظاهری مناسب دارد. Super Battery Doctor را می توانید روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Super Battery Doctor :


- حذف کردن فایل های بی کاربرد

- جلوگیری از برنامه های پس زمینه

- نمایش تاریخچه شارژ کردن گوشی

- خنک کردن پردازنده

- بهینه سازی مصرف باتری

- تقویت کردن رم گوشی

- مدیریت کردن سایر اپلیکیشن ها

- رابط کاربری متریال و مدرن

تصاویری از محیط نرم افزار Super Battery Doctor :


دانلود Super Battery Doctor برای اندروید  دانلود Super Battery Doctor برای اندروید  دانلود Super Battery Doctor برای اندروید  دانلود Super Battery Doctor برای اندروید  دانلود Super Battery Doctor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی