آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 0.17.1 Draw Cartoons 2 برنامه طراحی کارتون برای اندروید

دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید

Draw Cartoons یکی از محبوب ترین برنامه ها برای طراحی کارتون های دو بعدی و ساده در گوشی های اندرویدی می باشد که بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است. با keyframe ها می توانید انیمیشن هایی روان و جذاب طراحی کنید. این نرم افزار دارای کتابخانه ای درون برنامه ای برای کاراکترها و آیتم های مختلف است که کار انیمیشن سازی را برایتان آسان می کند. می توانید کاراکتر های دلخواه خود را در این نرم افزار طراحی کنید. امکان استفاده از قالب های مختلف را خواهید داشت. می توانید آیتم ها را نیز بدون قالب های از قبل آماده شده طراحی کنید. امکان صدا گذاری روی کارتون هایتان را خواهید داشت.

در Draw Cartoons قادر به اضافه کردن موسیقی ها هستید. امکان خروجی گرفتن از کارتون هایی که طراحی کرده اید با فرمت mp4 وجود دارد. این فرمت در رسانه های اجتماعی مختلف پشتیبانی می شود و قادر به اشتراک گذاری آن هستید. این نرم افزار تمامی جنبه های طراحی کارتون را پوشش می دهد و کار شما را در طراحی کارتون ها به شکل قابل توجهی آسان و در عین حال سریع می کند. بهتر است برای رندر گرفتن کارتون های سنگین، از گوشی های مدرن استفاده نمایید. Draw Cartoons بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Draw Cartoons :


- طراحی کاراکترها به شکل درون برنامه ای

- حل شدن مشکل کرش خوردن برنامه

- اضافه کردن موسیقی روی کارتون ها

- خروجی گرفتن با فرمت mp4

- دارای کتابخانه ای بزرگ از اشکال مختلف

- انیمیشن هایی یکدست و روان

- باز کردن برخی از ویژگی ها با پرداخت درون برنامه ای

تصاویری از محیط نرم افزار Draw Cartoons :


دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید  دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید  دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید  دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید  دانلود 2 Draw Cartoons برای اندروید


پسورد فایل :
کپی