آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کلاب هاوس 24.03.21 Clubhouse نصب کلاب هاوس برنامه گفت و گوی صوتی برای اندروید و آیفون

دانلود Clubhous برای اندروید

Clubhouse کلاب هاوس نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید به گفت و گو به شکل آنلاین بپردازید. در حال حاضر برای sing up نیاز به دعوت دارید. برای لینک دعوت می توانید وارد لیست انتظار شوید، یا از کاربری که از این برنامه استفاده می کند تقاضا کنید که شما را دعوت کند. Clubhouse کلاب هاوس برای گفت و گوهای صوتی روزمره، یا گفت و گوهای جدی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این اپلیکیشن امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از 1 میلیون کاربر دارد. کیفیت صداهای ارسال شده بالاست. توجه داشته باشید که این برنامه هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر میبرد و ممکن است برخی از ویژگی های آن دارای مشکل باشد. روم های جدید را بیابید. وضعیت آنلاین بودن افراد را مشاهده کنید. پروفایل خود را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. آواتار دلخواه خود را انتخاب کنید، توضیحات مناسب را بنویسید.

افرادی که به گفت و گو با آن ها علاقه مند هستید را دنبال کنید. می توانید لیست افرادی که شما را دنبال می کنند مشاهده کنید. به انجمن های مختلف بپیوندید و افرادی که علاقه مندی های مشابهی با شما دارند را بیابید. حتی می توانید افرادی که فرد مورد علاقه شما دنبال کرده است را مشاهده کنید. Clubhouse کلاب هاوس بر روی اندروید 7 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Clubhouse

✅ نام نرم افزار Clubhouse ❤️ تعداد دانلود 2952
⭐نسخه نرم افزار 24.03.21 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 7.0 🔆 حجم فایل 230 مگابایت

ویژگی های نرم افزار کلاب هاوس Clubhouse


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- گفت و گوی های صوتی با کیفیت

- نیاز به دعوت برای عضو شدن

- مناسب برای انواع گفت و گو ها

- دنبال کردن افراد دلخواه

- شخصی سازی کردن پروفایل

- سرعت بالا در ارسال پیام ها

سوالات متداول مرتبط با کلاب هاوس


کلاب هاوس چیست ؟

✔️ یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت می باشد  یعنی شما در این شبکه اجتماعی فقط قادر به برقراری ارتباط با صورت با دیگران هستید.

 

کلاب هاوس روی چه سیستمی نصب می شود ؟

✔️ شما از اندروید 7 به بالا قابلیت نصب ان را دارید ، همچنین در گوشی های آیفون نیز در دسترس است برای نسخه ویندوز تا الان از طرف کلاب هاوس نسخه ای ارائه نشده است.

 

آیا دانلود و نصب کلاب هاوس رایگان است ؟

✔️بله تمامی امکانات این برنامه رایگان می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار Clubhouse :


دانلود Clubhous برای اندروید  دانلود Clubhous برای اندروید  دانلود Clubhous برای اندروید  دانلود Clubhous برای اندروید  دانلود Clubhous برای اندروید


پسورد فایل :
کپی