آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Splice 3.4.0 نصب برنامه ویرایش فیلم و ساخت ویدیو برای اندروید

دانلود Splice برای اندروید

Splice نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد کردن کلیپ های ویدویی حرفه ای در سیستم اندرویدیتان می باشد. می توانید فایل های ویدیویی خود را از جهات مختلف شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و حتی تبلیغی در آن نشان داده نمی شود. ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد را می توانید با اپلیکیشن های ویرایش ویدیوی کامپیوتر مقایسه کنید. این نرم افزار امکان اصلاح کردن کلیپ ها، اضافه کردن موسیقی، تنظیم کردن سرعت ویدیو، و بسیاری دیگر را برای شما به وجود می آورد.

هیچگاه ویرایش کردن فایل های ویدیویی به این اندازه آسان نبوده است. این نرم افزار می تواند سرعت پخش ویدیوهای شما را کاهش یا افزایش دهد. می توانید عناوین دلخواه خود را اضافه کنید. حتی می توانید روی فایل های ویدیویی خود متن های دلخواه خود را اضافه نمایید. این اپلیکیشن بیش از 400 موسیقی مختلف را در خود جای داده است که برای کلیپ هایتان می توانید ازآن ها استفاده کنید. البته می توانید کلیپ صوتی مورد نظرتان را مستقیما از گالری گوشیتان انتخاب کنید و وارد برنامه نمایید. Splice بیش از 50 هزار کاربر دارد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 6 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Splice


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- خروجی گرفتن از ویدیوها با کیفیت بالا

- اضافه کردن متن به فایل های ویدویی

- اشتراک گذاری آسان در رسانه های اجتماعی

- اضافه کردن افکت های دلخواه

- دارای کتابخانه ای بزرگ از فایل های صوتی

- تنظیم کردن سرعت پخش ویدیو

تصاویری از محیط نرم افزار Splice


دانلود Splice برای اندروید  دانلود Splice برای اندروید  دانلود Splice برای اندروید  دانلود Splice برای اندروید


پسورد فایل :
کپی