آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.4 Free QR Scanner by Avira برنامه اسکن کد QR آویرا برای اندروید

دانلود 3.1.4 Free QR Scanner by Avira اسکنر آویرا برای اندروید

Free QR Scanner by Avira نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شکل امن کدهای QR را می خواند و محتوای آن ها را نشان می دهد. می توانید این اپلیکیشن را به شکل رایگان دانلود و بروزرسانی کنید. این نرم افزار حتی قادر به جلوگیری از لینک های فیشینگ و آلوده می باشد. این نرم افزار بارکدها را اسکن می کند، قیمت ها را مقایسه می کند و امکان خریدهای منطقی تری را به شما می بخشد. Free QR Scanner by Avira قادر است وب سایت ها را به شکل زنده مورد بررسی قرار دهد و آن ها را اسکن کند. این نرم افزار توسط شرکت محبوب Avira که در زمینه جلوگیری از ویروس ها تخصص دارد طراحی شده است و می تواند جلوی ورود انواع بد افزار ها را به سیستم شما بگیرد. از انواع بارکدهایی نظیر Data matrix, UPC-A,UPC-E, Code 39 یا 128, EAN-8, Aztec, EAN-13, Codabar و .... پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است.

Free QR Scanner by Avira نیم میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد. حجم این نرم افزار کم است و به 8 مگابایت نمی رسد. این اپلیکیشن را می توانید روی سیستم های اندرویدی نسبتا قدیمی نیز بدون مشکل بالا بیاورید. مادامی که دوربین شما به قدر کافی وضوح داشته باشد هر بارکدی را می توانید با این برنامه باز کنید. Free QR Scanner by Avira بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Free QR Scanner by Avira


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- سازگار با گوشی های نسبتا قدیمی

- رابط کاربری مناسب

- سازگار با بارکدهای مختلف

- بلاک کردن سایت های فیشینگ

- بلاک کردن لینک بد افزارها

تصاویری از محیط نرم افزار Free QR Scanner by Avira :


دانلود Free QR Scanner by Avira برای اندروید  دانلود Free QR Scanner by Avira برای اندروید  دانلود Free QR Scanner by Avira برای اندروید  دانلود Free QR Scanner by Avira برای اندروید  دانلود Free QR Scanner by Avira برای اندروید


پسورد فایل :
کپی