آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار ShowCut 2.0.5 برنامه ویرایش فایل های ویدیویی برای اندروید

دانلود ShowCut برای اندروید

ShowCut نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی برای ویرایش فایل های ویدیویی در اندروید می باشد. این اپلیکیشن قالب های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید ویدیوهایی که وارد برنامه کرده اید را شخصی سازی کنید و ویدیوهایی فوق العاده تولید کنید. با این اپلیکیشن، ساخت ویدیو برای تبریک سال جدید، تبریک ازدواج و ... به راحتی انجام می شود. اگر هیچ تجربه ای در ویرایش فایل های ویدیویی نداشته باشید، همچنان با این برنامه می توانید ویدیوهایی حرفه ای ایجاد کنید. این نرم افزار اگرچه به شکل رایگان ارائه شده است، با این حال ابزار حرفه ای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. ShowCut قالب های متنوعی دارد که انواع نیاز های شما را بر آورده میکند. نیازی به انجام دادن کارهای پیچیده ندارید. به راحتی می توانید چند ویدیو یا عکس خود را وارد برنامه کنید و سپس اقدام به ویرایش و تدوین آن ها نمایید.

ShowCut از ویدیوهای HD پشتیبانی می کند. می توانید افکت ها، و فیلترهای متنوع و جذابی روی فایل های ویدیویی بگذارید. این اپلیکیشن امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 50 هزار کاربر دارد. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و بدون هیچ مشکلی می توانید از ویژگی های مختلف برنامه استفاده کنید. ShowCut بر ریو اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود CyberLink PowerDirector پیشنهاد دیگر به شما برای ویرایش ویدیو می باشد.

ویژگی های نرم افزار ShowCut :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- رابط کاربری مناسب

- تم مشکی و تیره

- دارای بیش از 1000 قالب از قبل آماده شده

- ویرایش حرفه ای فایل های ویدیویی

- دارای فیلتر ها و افکت های تصویری متنوع

- اعمال کردن افکت ها با یک ضربه

تصاویری از محیط نرم افزار ShowCut :


دانلود ShowCut برای اندروید  دانلود ShowCut برای اندروید  دانلود ShowCut برای اندروید  دانلود ShowCut برای اندروید  دانلود ShowCut بریا اندروید


پسورد فایل :
کپی