آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Rho Messenger 17.0 مسنجر رو برای اندروید

دانلود Rho Messenger برای اندروید

Rho Messenger مسنجری جدید با قابلیت های متنوع می باشد. می توانید پیام های متنی، تصویری و صوتی ارسال کنید و با دوستان و خانواده تان از راه دور در ارتباط باشید. ویدیو چت ها رایگان، ساده، و سریع هستند. با این نرم افزار می توانید تمام پیام هایتان را مدیریت کنید. این اپلیکیشن رابط کاربری مناسبی دارد که چت دادن با دوستان را لذت بخش می کند. با یک کلیک می توانید مسنجر را باز کنید و به فامیلتان پیام ارسال کنید. این اپلیکیشن تمام شبکه های اجتماعی محبوب شما را در خود جای داده است. دیگر نیازی به نصب کردن چندین اپلیکیشن برای ورود و مدیریت شبکه های اجتماعی نیست و تمام کارهای خود را در این برنامه می توانید انجام دهید.

Rho Messenger در زمان شما صرفه جویی می کند و فضای قابل توجهی از سیستمتان را آزاد می کند. می توانید پیامتان را همزمان به چند نفر ارسال کنید. پیام های ویدیویی به راحتی انجام می شود. بلاک کردن پیامک ها و mms های مخاطبین به سادگی انجام می شود. می توانید پیام های دلخواه خود را پاک کنید. امکان ساکت کردن پیامک ها وجود دارد. می توانید مخاطبین جدید خود را در کمترین زمان ممکن به برنامه اضافه کنید. Rho Messenger دارای تم های مختلفی است که شامل تم تیره، تم باران، تم روشن و ... می باشد. Rho Messenger بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود تلگرام و دانلود واتساپ و دانلود واتساپ جی بی از دیگر برنامه های مسنجر اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Rho Messenger :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- اضافه کردن آسان مخاطبین

- پشتیبانی وز ویدیو چت

- ارسال آسان پیام های متنی

- بلاک کردن پیامک و mms

- ارسال پیام به چند نفر به شکل همزمان

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Rho Messenger :


دانلود Rho Messenger برای اندروید  دانلود Rho Messenger برای اندروید  دانلود Rho Messenger برای اندروید  دانلود Rho Messenger برای اندروید  دانلود Rho Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی