آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود لانچر 1.4.0.8 Lynx Launcher نصب لانچر لینکس برای اندروید

دانلود Lynx Launcher برای اندروید

Lynx Launcher جایگزینی به جای لانچر پیش فرض گوشی شما می باشد. این اپلیکیشن امکانات شخصی سازی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید به راحتی از رابط کاربری برنامه استفاده کنید، بدون این که چیزی مزاحمتان شود. در این لانچر قادر به تنظیم کردن مکان dock، سایز متن، شبکه های دسکتاپ، نمایش منوی جست و جو، اعلامیه ها و ... هستید. این نرم افزار از انواع فرمان های لمسی پشتیبانی می کند. با یک فرمان لمسی، می توانید با شخص دلخواه خود تماس برقرار کنید.

این نرم افزار تمام اپلیکیشن ها و مخاطبین شما را در یک جا در اختیارتان قرار می دهد تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. امکان جست و جو کردن پیشرفته بین مخاطبین، اپلیکیشن ها، شورت کات ها، تنظیمات، و بسیاری دیگر وجود دارد. این نرم افزار از آیکون های متنوع پشتیبانی می کند. می توانید بسته های آیکون دلخواه خود را روی این لانچر اجرا کنید تا محیط گوشیتان حتی بیشتر شخصی سازی شود. این نرم افزار از تم تاریک نیز پشتیبانی می کند. با تم تیره می توانید کل گوشیتان را تیره کنید تا در محیط های تاریک از آن راحت تر استفاده کنید. Lynx Launcher امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 50 هزار کاربر دارد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.


دانلود Lynx Launcher

✅ نام نرم افزار Lynx Launcher ❤️ تعداد دانلود 886
⭐نسخه نرم افزار 1.4.0.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Lynx Launcher :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- پشتیبانی از مود تیره

- جست و جو کردن پیشرفته

- شخصی سازی کردن مکان dock

- تنظیم کردن سایز متن

- عدم نمایش منوی جست و جو

- تنظیم کردن اعلامیه ها

تصاویری از محیط نرم افزار Lynx Launcher :


دانلود Lynx Launcher برای اندروید  دانلود Lynx Launcher برای اندروید  دانلود Lynx Launcher برای اندروید  دانلود Lynx Launcher برای اندروید  دانلود Lynx Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی