آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 9.93 Bubble Cloud Widgets برنامه ابزارک های ابر حبابی برای اندروید

دانلود Bubble Cloud widgets برای اندروید

Bubble Cloud Widgets ابزارک های متنوع حبابی شکلی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید انواع نیاز های خود را برطرف کنید. می توانید مجموعه ای از اپلیکیشن های خود را در قالب حبابی شکل نشان دهید و به آن ها سریع تر دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این امکان اضافه کردن مخاطبین به این حباب ها وجود دارد. در Bubble Cloud Widgets امکان ساخت حباب برای لینک وب سایت ها و ... وجود دارد. امکان ایجاد کردن شبکه های تصادفی، دایره ای، کهکشان با سایز های مختلف، و ... وجود دارد. این ابزارک ها با انواع لانچر هایی که از ابزارک ها پشتیبانی می کنند سایزگار است و نیازی به لانچر اختصاصی ندارد.

اگر ابزارک ها روی لانچرتان بالا نیامدند، می توانید حالت launcher compatibility mode را فعال کنید تا برنامه کار کند. فولدرها نیز با لانچر هایی که از شورت کات ها پشتیبانی می کنند سازگار هستند. این نرم افزار هم روی تبلت ها و هم روی اسمارتفون های اندرویدی به خوبی اجرا می شود. launcher compatibility mode امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. ابزارک های حبابی شکل برنامه می توانند سایز های مختلفی داشته باشند. Bubble Cloud Widgets بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Bubble Cloud Widgets :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- ایجاد کردن حباب برای فولدرها

- ایجاد کردن حباب برای مخاطبین

- عدم وجود محدودیت زمانی

- حباب برای ساعت

- حباب برای بوک مارک

- حباب اپلیکیشن

تصاویری از محیط نرم افزار Bubble Cloud Widgets :


دانلود Bubble Cloud widgets برای اندروید  دانلود Bubble Cloud widgets برای اندروید  دانلود Bubble Cloud widgets برای اندروید  دانلود Bubble Cloud widgets برای اندروید


پسورد فایل :
کپی