آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.94 Day Counter Widget برنامه ابزارک شمارش روز برای اندروید

دانلود Day Counter Widget برای اندروید

Day Counter Widget ابزارکی مناسب با ظاهری ساده می باشد که نشان می دهد چند روز تا رویدادی که تعیین کرده اید باقی مانده است. برای استفاده از این ابزارک، کافیست انگشت خود را روی بخش خالی صفحه نمایش خود نگه دارید و سپس روی widgets یا ابزارک ها بزنید تا این برنامه را بیابید. برای کار کردن با این اپلیکیشن لازم است سه کار انجام دهید. ابتدا تاریخ رویدادی که می خواهید تعداد روز های باقی مانده تا آن نشان داده شود را باید تعیین کنید. سپس نامی برای رویداد انتخاب می کنید. در نهایت کافیست رنگ ابزارک را به شکل دلخواه در بیاورید. بر اساس رنگ های مختلف می توانید به رویدادهایتان اولویت بدهید، یا صرفا ظاهری زیبا برای گوشیتان ایجاد کنید. Day Counter Widget بیش از نیم میلیون کاربر دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. باگ های قبلی برنامه برطرف شده است. می توانید سایز ابزارک هایتان را از نظر افقی تغییر دهید.

علاوه بر این قادر به عوض کردن فاصله بین ابزارک ها هستید. صفحه ویرایش اطلاعات ابزارک ها، بازطراحی شده است و اکنون راحت تر می توایند اطلاعات خود را وارد برنامه کنید. Day Counter Widget امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپلیکیشن کم حجم می باشد و فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نمی کند. Day Counter Widget بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Day Counter Widget :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- بازطراحی صفحه ویرایش ابزارک

- رابط کاربری بسیار ساده

- کم حجم و سبک

- سازگار با گوشی های نسبتا قدیمی

- تنظیم کردن رنگ ابزارک ها

- راحت وارد کردن اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار Day Counter Widget :


دانلود Day Counter Widget برای اندروید  دانلود Day Counter Widget برای اندروید  دانلود Day Counter Widget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی