آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 The Simple Calculator ماشین حساب ساده برای اندروید

دانلود The Simple Calculator برای اندروید

The Simple Calculator نرم افزاری بسیار ساده می باشد که رابط کاربری ساده ای دارد و نیاز های روزمره شما را حل می کند. بسیاری از ماشین حساب هایی که برای سیستم های اندرویدی ارائه شده اند، پیچیده اند. کار کردن با آن ها مشکل می باشد، چرا که ابزار های پیشرفته ای در آن ها قرار گرفته است. پیدا کردن ماشین حساب ساده ای که کارهای روزمره را راه بیاندازد، چندان آسان نیست. The Simple Calculator ماشین حساب بسیار ساده ای است که به منظور رفع اینگونه از نیازها طراحی شده است. اگر به دنبال ماشین حساب ساده ای هستید که هیچ ابزار پیچیده ای نداشته باشد و تنها با آن قادر به انجام محاسبات ساده باشید، این نرم افزار به کارتان می آید.

The Simple Calculator به شکل رایگان ارائه شده است و امکان بروزرسانی آن را خواهید داشت. این الپیکیشن بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. حجم آن به 3 مگابایت هم نمی رسد و کار کردن با آن آسان یم باشد. رابط کاربری برنامه طراحی بسیار ساده و جمع و جوری دارد. دکمه های ماشین حساب به قدر کافی بزرگ هستند که حتی در گوشی های کوچک، بدون مشکل امکان استفاده از آن را داشته باشید. محاسبات به شکل فوری و آنی انجام می شوند. علاوه بر این در حالت آفلاین می توانید از برنامه استفاده کنید. The Simple Calculator بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. Calculator Simple & Stylish PRO و ماشین حساب سامسونگ برای اندروید از دیگر برنامه های ماشین حساب برای اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار The Simple Calculator :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- بسیار کم حجم و سبک

- عدم وجود ابزار پیچیده غیر کاربردی

- مناسب برای رفع نیاز های روزمره

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- انجام 4 عمل اصلی

- سازگار با انواع تبلت ها و اسمارتفون ها

- نمایش مموری گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار The Simple Calculator :


دانلود The Simple Calculator برای اندروید  دانلود The Simple Calculator برای اندروید  دانلود The Simple Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی