آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.3.2 Office Calculator ماشین حساب کلاسیک آفیس و اداری برای اندروید

دانلود Office Calculator Free برای اندروید

Office Calculator نرم افزاری مناسب برای محاسبات مالیات، رند کردن و ... می باشد. شما می توانید بین حالت ماشین حساب و tape سویچ کنید. این نرم افزار قادر به داشتن تا هزار خط است. کافیست روی آیکون tape بزنید تا بین حالت های مختلف جا به جا شوید. شما می توانید تغییرات دلخواه خود را در tape بدهید تا اصلاح های لازم را انجام دهید. برای اصلاح کردن خطوط کافیست دست خود را روی هر خط نگه دارید تا امکان ویرایش آن به وجود بیاید. Office Calculator بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این اپلیکیشن برای اندروید 10 بهینه سازی شده است. امکان اضافه کردن مقادیر درصدی یا کم کردن آن ها از یک دیگر وجود دارد.

این نرم افزار از اعداد 20 رقمی هم پشتیبانی می کند و تا 4 رقم اعشار را به شما نشان می دهد. اعداد این برنامه دقت IEEE double دارند. این نرم افزار 3 حالت مختلف رند کردن به بالا، به پایین و 5/4 پشتیبانی می کند. Office Calculator رابط کاربری کلاسیکی دارد که هر چند چندان گیرا و چشم نواز به نظر نمی رسد، اما ابزار کاربردی را در مکان های آسانی در اختیار شما می گذارد که کار انجام محاسبات را برای شما به شکل قابل توجهی آسان می کند. Office Calculator بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. د  دانلود ماشین حساب سامسونگ و دانلود ماشین حساب شیائومی از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Office Calculator


- بیش از 1 میلیون کاربر

- محاسبه مالیات و سایر هزینه ها

- ویرایش کردن محاسبات هر خط

- امکان اضافه کردن تا 1000 خط محاسبات

- دقت تا 4 رقم اعشار

- پوشش اعداد 20 رقمی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- 3 حالت مختلف برای رند کردن اعداد

تصاویری از محیط نرم افزار Office Calculator :


دانلود Office Calculator Free برای اندروید  دانلود Office Calculator Free برای اندروید  دانلود Office Calculator Free برای اندروید  دانلود Office Calculator Free برای اندروید  دانلود Office Calculator Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی