آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.30 WOT Mobile Security برنامه مقابله با فیشینگ برای اندروید

دانلود WOT Mobile Security برای اندروید

WOT Mobile Security یکی از قوی ترین آنتی ویروس هایی است که می توانید روی گوشیتان نصب کنید. این نرم افزار رابط کاربری مناسبی دارد و نیاز های مختلف شما را بر آورده می کند. WOT Mobile Security قادر است شما را از شبکه های غیر امن محافظت کند. علاوه بر این وضعیت سایت ها بررسی می شود و از سایت های فیشینگ جلوگیری می شود. این نرم افزار اپ های شما را به شکل زنده اسکن می کند و بد افزار ها را شناسایی می کند. علاوه بر این می توانید سایت های دلخواه خود را برای برنامه تعریف کنید تا آن سایت ها بلاک شوند. با یک کلیک سیستم شما به سرعت بررسی می شود و در صورت وجود هرگونه مشکلی به شما هشدار داده می شود.

این نرم افزار دارای سیستم پیشرفته فیلترینگی است که محتوای گوگل را فیلتر می کند. اگر می خواهید محتوایی که فرزندتان مشاهده می کند را کنترل کنید، WOT Mobile Security به کارتان خواهد آمد. می توانید فیلترهای دلخواه خود را برای وب سایت ها طراحی کنید تا جلوی به نمایش در آمدن محتواهای نامطلوب گرفته شود. WOT Mobile Security امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این نرم افزار بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. می توانید WOT Mobile Security را بر روی اندروید 6 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.


دانلود WOT Mobile Security

✅ نام نرم افزارWOT Mobile Security❤️ تعداد دانلود689
⭐نسخه نرم افزار2.30🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل18 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WOT Mobile Security


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- حل شدن باگ های برنامه

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- ایجاد کردن فیلترهای اختصاصی برای وب سایت ها

- بلاک کردن لیست دلخواه سایت ها

- شناسایی سایت های فیشینگ

- اسکن کردن تمام اپلیکیشن های برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار WOT Mobile Security :


دانلود WOT Mobile Security برای اندروید  دانلود WOT Mobile Security برای اندروید  دانلود WOT Mobile Security برای اندروید  دانلود WOT Mobile Security برای اندروید  دانلود WOT Mobile Security برای اندروید


پسورد فایل :
کپی