آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کپ کات 11.6 CapCut برنامه ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید

CapCut Video Editor این اپلیکیشن که قبلا با نام viamaker شناخته می شد اکنون به capcut تغییر نام داده است. این نرم افزار رایگان، تمامی ویژگی های استاندارد ابزار های تدوین ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد. کار کردن با این نرم افزار آسان است. به راحتی می توانید ویدیوهایتان را برش بزنید، جهت اجرای آن ها را معکوس کنید، سرعت ویدیو را کم یا زیاد کنید، و از ابزار دیگر استفاده نمایید. CapCut Video Editor با به کار بردن استانداردهای روز دنیا، فیلترهای متنوعی را طراحی کرده است که با آن ها می توانید ویدیوهای خود را حتی جذاب تر از قبل کنید.

این اپلیکیشن دارای کتابخانه بزرگی از آهنگ های بدون کپی رایت می باشد که می توانید از آن ها برای ویدیوهایتان استفاده نمایید. CapCut Video Editor دارای استیکرهای ترند و معروف نیز هست. می توانید با فونت های مختلف به ویدیوهایتان متن اضافه کنید. CapCut Video Editor دارای مجموعه بزرگی از افکت های بصری می باشد. این نرم افزار بیش از صد میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. CapCut Video Editor برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون مشکل روی آن ها اجرا می شود. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. دانلود نرم افزار KineMaster و دانلود برنامه TikTok از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود CapCut

✅ نام نرم افزارCapCut❤️ تعداد دانلود7899
⭐نسخه نرم افزار11.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل275 مگابایت

ویژگی های نرم افزار CapCut Video Editor


- رابط کاربری ساده

- اضافه کردن فیلتر به فایل های ویدویی

- دارای فونت های متنوع

- اضافه کردن افکت های ویژه

- کیفیت بالای فیلترهای ارائه شده

- اضافه کردن استیکر به ویدیو

- دارای بیش از صد میلیون کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار CapCut Video Editor :

 

دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید  دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید  دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید  دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید  دانلود CapCut - Video Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی