آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 1000+ Flower Wallpapers مجموعه والپیپر گل برای اندروید

دانلود Flower Wallpapers برای اندروید

Flower Wallpapers دارای صدها والپیپر با کیفیت از گل ها می ابشد. والپیپر های این مجموعه به گونه ای انتخاب شده اند که ظاهری مناسب در گوشی های اندرویدی داشته باشند. این والپیپرها با کیفیت HD و 4K ارائه شده اند و روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت قابل استفاده اند. می توانید والپیپرها را بر اساس محبوبیت، تاریخ، یا امتیازی که از کاربران دریافت کرده اند مرتب کنید. امکان اضافه کردن والپیپرهای محبوب را نیز دارید. پس از انتخاب والپیپر دلخواه، می توانید آن را دانلود کنید و سپس از آن به شکل آفلاین استفاده نمایید. امکان ذخیره کردن تصاویر در SD card وجود دارد. می توانید عکس ها را بر اساس تگشان جست و جو نمایید. این اپلیکیشن با رزولوشن های مختلف گوشی ها سازگار است.

این اپلیکیشن کم حجم و سبک می باشد و والپیپرهای آن در فضای ابری هستند که در صورت نیاز می توانید آن ها را دانلود کنید. این اپلیکیشن استفاده چندانی از منابع سیستمی شما ندارد و می توانید از والپیپر های آن با خیال راحت استفاده کنید. امکان تنظیم کردن والپیپرهای این مجموعه را روی لاک اسکرین نیز دارید. Flower Wallpapers امکان تغییر دادن والپیپرها را با برنامه زمانی دلخواه به وجود می آورد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. .دانلود AMOLED Wallpapers و دانلود نرم افزار ZEDGE Ringtones And Wallpapers از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار Flower Wallpapers :


- دارای صدها والپیپر با کیفیت

- کم حجم و فشرده

- کیفیت بالای والپیپرهای ارائه شده

- مصرف اندک از منابع سیستمی

- ذخیره کردن عکس ها در مکان دلخواه

- امکان دانلود و استفاده از والپیپرها برایلاک اسکرین

- جست و جو کردن تصاویر بر اساس تگ

تصاویری از محیط نرم افزار Flower Wallpapers :


دانلود Flower Wallpapers برای اندروید  دانلود Flower Wallpapers برای اندروید  دانلود Flower Wallpapers برای اندروید  دانلود Flower Wallpapers برای اندروید


پسورد فایل :
کپی