آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Anime Coloring Book 1.0.2 برنامه رنگ آمیزی کاراکتر های انیمه برای اندروید

دانلود Anime Coloring Book برای اندروید

Anime Coloring Book نرم افزاری جذاب است که پر از کاراکتر های انیمه های متنوع می باشد. از این نرم افزار می توانید به شکل آفلاین استفاده کنید و در هر موقعیتی نقاشی هایتان را رنگ بزنید. هیچ محدودیتی پیش روی شما قرار نمی گیرد. اگر می خواهید از کارهای روز مره فاصله بگیرید و استرس های خود را کاهش دهید، این نقاشی های زیبا را رنگ آمیزی کنید. امکان رنگ آمیزی کردن بدون قلم و کاغذ در این برنامه برای شما به وجود می آید. بر اساس شماره ها می توانید سلول ها را پر کنید و رنگ آمیزی نقاشی ها را کامل نمایید.

Anime Coloring Book امتیاز بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و چند هزار کاربر دارد. این برنامه برای تمامی سنین مناسب می باشد و همه می توانند از آن لذت ببرند. Anime Coloring Book نقاشی های با کیفیتی دارد. رنگ های برنامه با تن های مختلف باشند و طرح های بسیار زیبایی را در نهایت مشاهده خواهید کرد. Anime Coloring Book بر روی انواع سیستم ها قابل اجرا می باشد. این نرم افزار رایگان ارائه شده است و امکان بروزرسانی بدون مشکل آن وجود دارد. Anime Coloring Book را می توانید روی تبلت ها نیز بدون مشکل نصب کنید. Anime Coloring Book نیاز به اندروید 5 به بالا دارد تا اجرا شود.

ویژگی های نرم افزار Anime Coloring Book :


- وارد جهان انیمه ها شدن

- گرافیک جذاب و چشم گیر

- رنگ آمیزی بر اساس اعداد

- دارای چند هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- مناسب برای تمامی سنین

- امکان بازی در حالت آفلاین

تصاویری از محیط نرم افزار Anime Coloring Book :


دانلود Anime Coloring Book برای اندروید  دانلود Anime Coloring Book برای اندروید


پسورد فایل :
کپی