آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 Programming Practicals آموزش مختصر زبان های برنامه نویسی معروف برای اندروید

دانلود Programming Practicals برای اندروید

Programming Practicals توضیح مختصری در مورد انواع زبان های برنامه نویسی، و دیتابیس ها در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن بیش از 200 برنامه نمونه در خود جای داده است که می توانید خروجی آن هار ا مشاهده کنید. Programming Practicals موضوعات مختلفی را پوشش داده است. این اپلیکیشن به شکل خاص برای فردی که در مدرسه یا دانشگاه تحصیلات خود را شروع کرده، یا فردی که بدون تجربه قبلی می خواهد زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرد طراحی شده است. از این برنامه می توانید برای مرور برخی از مفاهیمی که از قبل بلدید نیز استفاده کنید.

این نرم افزار نگاهی گذرا به مباحث پیچیده تری که در سطح ارشد بیان می شود نیز دارد. Programming Practicals چند هزار کاربر دارد. اکنون تمام تصاویر برنامه بدون هیچ مشکلی لود می شوند و قادر به مشاهده آن ها هستید. این نرم افزار امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. می توانید با مفاهیم بنیادی ای مثل پوینتر ها، الگوها، و ... آشنا شوید. این اپلیکیشن شما را با SQL نیز آشنا می کند. زبان های مختلف در دسته بندی های جدا قرار گرفته اند. با انتخاب آن ها لیستی به شما نشان داده می شود که موضوعات لازم را به شما آموزش می دهد. Programming Practicals بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Programming Practicals :


- دارای بیش از 200 برنامه با خروجی

- رابط کاربری بسیار ساده

- آموزش پایه ای زبان های برنامه نویسی

- آموزش SQL

- کم حجم و سبک

- لود شدن بدون مشکل تصاویر

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار Programming Practicals :


دانلود Programming Practicals برای اندروید  دانلود Programming Practicals برای اندروید


پسورد فایل :
کپی