آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.2 OldSchool Editor Text Editor ویرایش متن کلاسیک برای اندروید

دانلود OldSchool Editor برای اندروید

OldSchool Editor نرم افزاری ساده، قدرتمند و با رابط کاربری نوستالوژیک می باشد که احساس کار با محیط notepad ویندوز را برای شما تداعی خواهد کرد. این اپلیکیشن می تواند به عنوان نرم افزاری استاندارد برای ویرایش انواع متون مورد استفاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن قادر به باز کردن فرمت هایی مثل pdf, doc, docx و دیگر فرمت هایی که plain text نیستند نمی باشد. OldSchool Editor حجم بسیار کمی دارد. اگرچه این برنامه رایگان است، اما تبلیغی در آن مشاهده نخواهید کرد. رابط های کاربری متنوعی طراحی شده است تا در تبلت ها نیز بدون مشکل بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. امکان مرور کردن، و ذخیره سازی متون را دارید.

این اپ قادر است به شکل خودکار متن ها را حین ویرایش ذخیره سازی کند. می توانید فونت، سایز متن، رنگ، و ... را شخصی سازی کنید. علاوه بر این در اندروید های 5 به بالا قادر به پرینت گرفتن از فایل های متنی هستید. این نرم افزار قادر به اصلاح کردن متون می باشد. می توانید فایل های بسیار سنگین را بخش به بخش باز کنید. این اپلیکیشن تعداد خطوط موجود در فایل شما را به نمایش می گذارد. علاوه بر این از undo و redo کردن تغییرات پشتیبانی می شود. OldSchool Editor بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار OldSchool Editor :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- پشتیبانی از plain text ها

- پشتیبانی از undo و redo کردن

- امکان اضافه کردن خط جدید

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- باز کردن فایل های html

- امکان یافتن یا جایگزین کردن متن

تصاویری از محیط نرم افزار OldSchool Editor :


دانلود OldSchool Editor برای اندروید  دانلود OldSchool Editor برای اندروید  دانلود OldSchool Editor برای اندروید  دانلود OldSchool Editor برای اندروید  دانلود OldSchool Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی