آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه ساخت ایمیل یک بار مصرف برای اندروید Temp Mail 3.45

دانلود Temp Mail برای اندروید

Temp Mail با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید ایمیل های یک بار مصرف که قابل حذف کردن هستند را ایجاد نمایید. به جای این که لازم باشد اکانت اصلی ایمیلتان را وارد سایت های مختلف کنید، و ایمیل های تبلیغاتی دریافت کنید، می توانید از این اپلیکیشن برای چنین کاری استفاده نمایید. Temp Mail قادر به دریافت ایمیل هاست. اهمیتی ندارد که ایمیل دریافتی دارای عکس یا فایل های دیگر باشد، این نرم افزار تمام آن ها را نشان می دهد. دیگر لازم نیست ایمیل واقعی خودتان را به همه نشان دهید. با این کار جلوی هک، و اسپم و تلاش برای فیشینگ را می گیرید. این نرم افزار inbox شما را تمیز و در عین حال امن نگه می دارد. این نرم افزار کاملا رایگان است و ایمیل های آن را می توان برای ده دقیقه نگه داشت.

Temp Mail به زبان های مختلف ترجمه شده است. ایمیل ها مدام امن می شوند و پس از مورد استفاده قرار گرفتن، برای همیشه حذف می گردند. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی ایمیل های دور ریختنی را تولید می کند. دیگر لازم به طی کردن پروسه وقت گیر ثبت نام نیست. می توانید به سرعت از ایمیل های موجود در این برنامه استفاده نمایید. با Temp Mail قادر به تولید کردن ایمیل های جدید به شکل فوری خواهید بود. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Temp Mail

✅ نام نرم افزارTemp Mail❤️ تعداد دانلود1557
⭐نسخه نرم افزار3.45🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل19 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Temp Mail


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- ایجاد کردن فوری ایمیل های جدید

- حذف شدن امن ایمیل ها

- جلوگیری از مورد اسپم واقع شدن

- جلوگیری از ایمیل های تبلیغاتی

- خصوصی نگه داشتن ایمیل اصلی

- امکان دانلود فایل های ضمیمه شده

تصاویری از محیط نرم افزار Temp Mail :


دانلود Temp Mail برای اندروید  دانلود Temp Mail برای اندروید  دانلود Temp Mail برای اندروید  دانلود Temp Mail برای اندروید  دانلود Temp Mail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی