آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 3.6.0 My Scans Best PDF Scanner برنامه اسکنر سریع متون برای اندروید

دانلود My Scans برای اندروید

My Scans Best PDF Scanner یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مرتب کردن و اسکن گرفتن از اسناد می باشد. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است. کافیست عکسی از سند، کارت کارتی، گارانتی، یادداشت و ... بگیرید و آن را ذخیره سازی کنید. باقی کارها را برنامه برای شما انجام می دهد. به عنوان مثال My Scans Best PDF Scanner قادر است لبه های عکس شما را پیدا کند و عکستان را به یک فایل pdf تبدیل کند. می توانید این فایل pdf را پرینت بگیرید یا با دیگران به اشتراک بگذارید. از حالا به بعد اسکنری قدرتمند را به همراه خواهید داشت.

My Scans Best PDF Scanner با سرعت بسیار بالایی فایل های pdf را ایجاد می کند. علاوه بر این از pdf های چند صفحه ای نیز پشتیبانی می شود و می توانید جزوه های خود را اسکن بگیرید و با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن قادر است ترتیب مناسبی به فایل هایتان بدهد. امکان اشتراک گذاری تصاویری که اسکن کرده اید هم در قالب پی دی اف و هم در قالب تصویر وجود دارد. این اپلیکیشن قادر به نشانه گذاری روی فایل های پی دی اف نی هست. می توانید فایل هایتان را مهر و امضا نیز بزنید و از طریق فکس به مخاطب خود ارسال کنید. My Scans Best PDF Scanner بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار My Scans Best PDF Scanner :


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- سرعت بالای اسکن اسناد

- پشتیبانی از پی دی اف های چند صفحه ای

- نشانه گذاری روی پی دی اف

- مرتب کردن فایل های pdf

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری دوستانه و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار My Scans Best PDF Scanner :


دانلود My Scans برای اندروید  دانلود My Scans برای اندروید  دانلود My Scans برای اندروید


پسورد فایل :
کپی