آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 14.9.1.4875 Phoenix Browser مرورگر فونیکس برای اندروید

دانلود Phoenix Browser برای اندروید

Phoenix Browser مرورگری سریع، امن و در عین حال مدرن برای مشاهده صفحات وب می باشد. این اپلیکیشن می تواند صفحات وب را تا دو برابر سریع تر لود کند. علاوه بر این قادر به کاهش مصرف ترافیک اینترنت شما تا 90% است. صفحات سنگین وب به نرمی و روانی، حتی با شبکه های کند و کم سرعت لود می شود. می توانید تمام فایل های ویدویی با فرمت های مختلف را دانلود کنید. Phoenix Browser کاملا هوشمند می باشد. ویدیوهای موجود در وب سایت ها به شکل خودکار شناسایی می شود و با یک کلیک قاد ربه دانلود آن ها هستید. این نرم افزار برای مشاهده فایل های ویدیویی بهینه سازی شده است تا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد. این اپلیکیشن دارای فایل منیجر نیز هست.

از بیش از 50 فرمت مختلف فایل ها از جمله word, excel, ppt, pdf و ... پشتیبانی می شود. Phoenix Browser قادر به بلاک کردن تبلیغات مزاحم و پاپ آپ هاست که تجربه بهتری در مشاهده وب سایت ها برای شما به وجود می آورد. البته توجه داشته باشید از آنجایی که Phoenix Browser در گوگل پلی ارائه شده است، طبق قوانین گوگل مجاز به دانلود ویدیوهای موجود در یوتوب نیست. Phoenix Browser امکان مشاهده وب بدون ثبت تاریخچه را نیز به وجود می آورد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود UC Browser Turbo و دانلود گوگل کروم برای اندروید هم از مرورگرهای عالی اندروید می باشند.


دانلود Phoenix Browser

✅ نام نرم افزارPhoenix Browser❤️ تعداد دانلود2683
⭐نسخه نرم افزار14.9.1.4875🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل26 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Phoenix Browser


- دارای بیش از صد میلیون کاربر

- رابط کاربری مدرن

- مشاهده وب سایت ها با سرعت بالا

- مرور بدون ثبت تاریخچه

- پشتیبانی از 50 فرمت مختلف

- دارای موتور های جست و جوی معروف

- دانلود فایل های ویدویی

تصاویری از محیط نرم افزار Phoenix Browser :


دانلود Phoenix Browser برای اندروید  دانلود Phoenix Browser برای اندروید  دانلود Phoenix Browser برای اندروید  دانلود Phoenix Browser برای اندروید  دانلود Phoenix Browser برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی