آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود BASIT Free Icon Pack 2.6.9 آیکون های فوق مینیمالیست برای اندروید

دانلود BASIT برای اندروید

BASIT Free Icon Pack طراحی خاصی از آیکون های مینیمالیست را ارائه می کند. مجموعه آیکون اختصاصی این برنامه ویژگی های ممتازی را به نمایش می گذارد که در کمتر مجموعه آیکونی مشاهده کرده اید. آیکون های این مجموعه دارای رنگ بندی هماهنگ و جذابی هستند. به عنوان مثال تمام آیکون های گوگل، از رنگ بندی رنگین کمانی گوگل بهره مند شده اند. علاوه بر این داخل آیکون های این برنامه خالی است و آیکون ها تنها لبه هستند. در حال حاضر بیش از 1000 آیکون در برنامه گنجانده شده است و این تعداد به تدریج با هر بروزرسانی اضافه می شود.

می توانید از بخش request icon استفاده کنید تا اپلیکیشن هایی که هنوز آیکون آن ها به برنامه اضافه نشده است را درخواست دهید. این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین آیکون های سال 2021 شناخته شده است. این مجموعه را می توانید از طریق لانچر، یا از طریق درون برنامه ای خود این نرم افزار فعال کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه لازم است لانچری اختصاصی روی سیستمتان نصب شده باشد. از انواع لانچر های معروف مثل nova, action, adw, google now, holo, lg home و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. BASIT Free Icon Pack امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا نمایید.

ویژگی های نرم افزار BASIT Free Icon Pack :


- دارای بیش از 1000 آیکون

- سازگار با لانچر های معروف

- امکان درخواست آیکون های جدید

- اعمال آسان آیکون ها به گوشی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- اضافه شدن منظم آیکون های جدید

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار BASIT Free Icon Pack :


دانلود BASIT برای اندروید  دانلود BASIT برای اندروید  دانلود BASIT برای اندروید  دانلود BASIT برای اندروید  دانلود BASIT برای اندروید


پسورد فایل :
کپی