آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ANTIVIRUS AI 1.0 آنتی ویروس هوش مصنوعی برای اندروید

دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید

ANTIVIRUS AI آنتی ویروسی قدرتمند بر اساس هوش مصنوعی می باشد که از روش های heuristic برای پیدا کردن خطرات استفاده می کند. این اپلیکیشن سیستم شما را برای پیدا کردن ویروس ها به شکل زنده آنالیز می کند و پس از هر اسکن هوشمند و هوشمندتر می گردد. می توانید اپلیکیشن هایی که دارند از سیستم شما جاسوسی می کنند را با کمک این برنامه پیدا کنید. این اپلیکیشن مانند واکسنی می باشد که سیستم شما را در مقابل مالورها و تروجان ها مقاوم می کند. این نرم افزار در بیش از 175 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است و بیش از 4 میلیون کاربر دارد. ANTIVIRUS AI قادر است در عرض چند ثانیه خطرات موجود در گوشی شما را پیدا و نابود کند. به محض این که اسپایوری مشکوک در سیستم کاربری پیدا شود، این اپلیکیشن اطلاعات آن را به فضای ابری هوش مصنوعی ارسال می کند. اگر مالور به یک تهدید واقعی تبدیل شود، تمام کاربران در مقابل آن مقاوم می گردند.

ANTIVIRUS AI به تدریج پس از اسکن هر گوشی قوی و قوی تر می گردد. اسکنر های امروزی، هرچند می دانند ویروس ها و مالور ها چه شکلی دارند، با این حال مقاومت کافی برای سیستم شما ایجاد نمی کنند. چرا که اینگونه بدافزار ها مدام و به شکل روزانه در حال تغییر و تحول هستند و نسخه های پیشرفته تری از آن ها می آید. ANTIVIRUS AI در مقابل چنین تغییراتی مقاوم است. این نرم افزار بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست. از آنتی ویروس های معروف دیگر می توان به دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود Lookout Security & Antivirus , دانلود AVG AntiVirus اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار ANTIVIRUS AI :


- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- مقاوم شدن در مقابل خطرات جدید

- نالود کردن ویروس ها و مالورها

- شناسایی بد افزار های جدید

- قوی تر شدن با هر اسکن

- عملکردی مشابه واکسن

- مورد استفاده بیش از 175 کشور جهان

تصاویری از محیط نرم افزار ANTIVIRUS AI :


دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید  دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید  دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید  دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید  دانلود ANTIVIRUS AI برای اندروید


پسورد فایل :
کپی