آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Super Scanner 2.6 برنامه سوپر اسکنر اسناد برای اندروید

دانلود Super Scanner برای اندروید

Super Scanner به شما کمک می کند اسناد خود را اسکن کنید و محتواهای مختلفی روی گوشی خود ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار کاملا رایگان است و امکان بروزرسانی بدون مشکل آن را خواهید داشت. با Super Scanner قادر به اسکن کردن اسناد، عکس ها، دستوراعمل ها، گزارش ها، یا هرچیز دیگری خواهید بود. این اپلیکیشن با سرعت بسیار بالایی کار می کند و به شکل خاص برای سیستم های اندرویدی طراحی شده است. با Super Scanner همیشه اسکنری جیبی در اختیار خواهید داشت.

این نرم افزار قادر به تشخیص متن ها در عکس های شماست. می توانید از این اپلیکیشن برای اسکن کردن تخته، کارت ها، و بسیاری دیگر استفاده نمایید. این اپلیکیشن از Polaroid ساده تر است. این نرم افزار حتی می تواند عکس های شما را بدون دخالت دست ذخیره کند. این نرم افزار کیفیت عکس های شما را بهبود می دهد. عکس های شما به شکل هوشمندانه ای از لبه ها برش می خورد و در زاویه مناسبی نشان داده می شود. این نرم افزار می تواند متون انگلیسی را از صفحات استخراج کند و و امکان ویرایش آن ها را فراهم کند. Super Scanner امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. بیش از 1 میلیون نفر این برنامه را از سراسر جهان دانلود کرده اند. این نرم افزار رابط کاربری مدرنی دارد و برای نصب آن لازم است اندروید گوشی شما 4.1 به بالا باشد. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار Super Scanner :


- رابط کاربری مدرن

- گرفتن اسکن انواع اسناد

- برش زدن هوشمندانه تصاویر

- استخراج متن از عکس های انگلیسی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- بهینه سازی کیفیت عکس های گرفته شده

- ذخیره سازی خودکار عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Super Scanner :

دانلود Super Scanner برای اندروید  دانلود Super Scanner برای اندروید  دانلود Super Scanner برای اندروید  دانلود Super Scanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی