آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MY Photo Editor 3.23.02 ویرایشگر عکس من برای اندروید

دانلود MY Photo Editor برای اندروید

MY Photo Editor با این برنامه می توانید عکس هایتان را به آثار هنری جذابی تبدیل کنید. این برنامه مخصوص رسانه های اجتماعی ساخته شده است و با آ« می تاونید عکس های بی نظیری برای فیس بوک، پینترنست، توییتر، اینستاگرام و ... ایجاد کنید. این اپلیکیشن کار برش زدن عکس ها را آسان می کند. می توانید ابعاد مورد نظر خود را برای عکس هایتان انتخاب نمایید و به عنوان مثال آن ها را مربعی کنید تا آپلود آن ها در رسانه هایی مثل اینستاگرام امکان پذیر شود. چرخاندن، تغییر ابعاد دادن، تغییر روشنی دادن، تغییر شفافیت دادن و ... به راحتی انجام می شود.

MY Photo Editor قادر است میزان غلظت رنگ ها، سایه ها، ماتی و ... را نیز تغییر دهد. MY Photo Editor فیلتر های متنوعی را در اختیارتان می گذارد. می توانید از overlay هایی نظیر prisma, bokeh, vintage و بسیاری دیگر استفاده نمایید. ویرایش کردن عکس ها به راحتی انجام می شود و نیازی به مهارت خاصی ندارد. MY Photo Editor از مود HSL نیز برای رنگ ها پشتیبانی می کند. شخصی سازی کردن عکس ها با برش زدن آن ها و گذاشتن آن ها روی عکس دیگر امکان پذیر است. می توانید پس زمینه های شفافی به وجود آورید و دو یا چند عکس را با افکت های سورئال ترکیب نمایید. MY Photo Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار MY Photo Editor :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری دوستانه

- افکت گذاری روی عکس ها

- تغییر دادن غلظت رنگ ها

- مات کردن عکس

- تغییر دادن ابعاد عکس

- چرخش عکس به شکل دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار MY Photo Editor :


دانلود MY Photo Editor برای اندروید  دانلود MY Photo Editor برای اندروید  دانلود MY Photo Editor برای اندروید  دانلود MY Photo Editor برای اندروید  دانلود MY Photo Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی