آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.5 Laser File Explorer مدیریت فایل لیزر برای اندروید

دانلود Laser File Explorer برای اندروید

Laser File Explorer با این اپلیکیشن می توانید گوشیتان را بهینه سازی کنید. امکان خنک کردن پردازنده و شناسایی ویروس ها وجود دارد. این اپلیکیشن توسط بیش از ده میلیون کاربر نصب شده است. با Laser File Explorer قدر به مدیریت کردن تمام فایل هایتان خواهید بود. امکان دسته بندی فایل ها در لیست تصاویر، فیلم ها، موزیک ها، اسناد، و apk وجود دارد. با این اپلیکیشن قادر به جست و جو کردن فایل ها هستید. این نرم افزار کاملا امن می باشد. می توانید اپلیکیشن هایی که روی سیستمتان نصب شده اند را شناسایی کنید. در صورتی که فایل مخربی در سیستمتان وجود داشته باشد این برنامه به اطلاع شما می رساند. افراد حرفه ای که دارای سیستم های روت شده هستند می تواند داده ها را ویرایش و کپی کنند.

امکان مشاهده فولدرهای روت، دیتا و کش وجود دارد. Laser File Explorer بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. رابط کاربری برنامه بهینه سازی شده است. از این ورژن می توانید به فایل های doc خود دسترسی سریع داشته باشید. Laser File Explorer امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. امکان تقویت کردن سرعت گوشی وجود دارد. دیگر اپلیکیشن ها در پس زمینه سیستم شما باز نمی شوند و موجب کند شدن آن نمی گردند. Laser File Explorer را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Laser File Explorer :


- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- آنتی ویروس قدرتمند

- بهینه سازی سیستم

- جست و جوی فایل ها

- خنک کننده پردازنده

- دارای کتابخانه هوشمند

- مدیریت روت سیستم در گوشی های روت شده

تصاویری از محیط نرم افزار Laser File Explorer :


دانلود Laser File Explorer برای اندروید  دانلود Laser File Explorer برای اندروید  دانلود Laser File Explorer برای اندروید  دانلود Laser File Explorer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی