آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.4 GFX Tool - Game Booster تقویت کننده بازی برای اندروید

دانلود GFX Tool برای اندروید

GFX Tool در این برنامه می توانید بازی محبوب خود را بدون لگ دنبال کنید. از گیم پلی سریع تر و روان تر لذت ببرید. این برنامه امکان دنبال کردن بازی ها بدون لگ را به وجود می آورد. می توانید تنظیمات بازی هایتان را بهینه سازی کنید تا در گوشی قدیمی خود قادر به اجرای روان تر بازی های سنگین تر باشید. دیگر می توانید با خیال راحت، مانند یک حرفه ای بازی کنید. با رزولوشن بالا بازی ها را دنبال کنید. امکان باز کردن گرافیک HDR را در سیستم های قدیمی خواهید داشت. علاوه بر این می توانید FPS بازی هایتان را بالاتر ببرید. نحوه نمایش بازی ها را تغییر دهید و به شکل دلخواه در بیاورید. GFX Tool امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 5 میلیون بازیکن دارد.

GFX Tool حجم کمی دارد و از منابع سیستمی شما استفاده چندانی نخواهد داشت تا بتوانید بهترین بازی ها را با بیشترین کیفیت ممکن و کمترین لگ دنبال کنید. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. رابط کاربری GFX Tool به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوانید تنظیمات گرافیکی مورد نظر خود را اعمال نمایید و سپس به بازی بپردازید. این اپلیکیشن اطلاعات سیستم شما را نیز نشان می دهد. به عنوان مثال می توانید ببینید چند گیگابایت رم دارید. GFX Tool بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی GFX Tool :


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- حل شدن باگ های قبلی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دنبال کردن باز یها بدون لگ

- ذخیره سازی تنظیمات

- بالا بردن کیفیت بازی ها

- مشاهده اطلاعات سیستم

تصاویری از محیط نرم افزار GFX Tool :


دانلود GFX Tool برای اندروید  دانلود GFX Tool برای اندروید  دانلود GFX Tool برای اندروید  دانلود GFX Tool برای اندروید  دانلود GFX Tool برای اندروید


پسورد فایل :
کپی