آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0 Free GFX Tool برنامه بهینه سازی گوشی اجرای بازی های سنگین برای اندروید

دانلود Free GFX Tool برای اندروید

Free GFX Tool نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن به راحتی می توانید عملکرد بازی های خود را با یک کلیک بهبود بخشید. این اپلیکیشن دارای مود های مختلفی است. می توانید از حالت خودکار استفاده کنید تا بازی هایتان به شکل خودکار بهینه سازی شوند. مود پیشرفته نیز وجود دارد که امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. با Free GFX Tool می توانید مقدار FPS بازی های خود را افزایش دهید تا تجربه کاربری روان تر و بدون لگی را کسب کنید. این اپلیکیشن قادر به تقویت رزولوشن بازی های شما تا 1080، و به کار بردن تنظیمات پیشرفته حتی روی گوشی های قدیمی می باشد. از کیفیت HDR در گوشی های نسبتا قدیمی خود لذت ببرید. دیگر نیازی به داشتن snapdragon 801, 820, 821 نیست.

این نرم افزار از نهایت عملکرد پردازنده شما برای اجرای بازی ها استفاده می کند. Free GFX Tool بیش از 5 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. Free GFX Tool ابزاری را در اختیار شما می گذارد که در آ« می توانید میزان رزولوشن و میزان fps بازی هایتان را تعیین کنید. این نرم افزار رابط کاربری ساده و سر راستی دارد که کار کردن با آن چندان مشکل نیست. Free GFX Tool کم حجم می باشد و فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نخواهد کرد. Free GFX Tool با تبلت ها نیز سازگار است و آن را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.PUB Gfx+ Tool و دانلود 4.0.15 Game Booster X Free از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های بازی Free GFX Tool


- دارای بیش از 5 هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- رابط کاربری ساده

- تقویت رزولوشن بازی ها

- افزایش دادن fps بازی ها

- مناسب برای انواع اسمارتفون ها

- دارای مود خودکار

تصاویری از محیط نرم افزار Free GFX Tool :


دانلود Free GFX Tool برای اندروید  دانلود Free GFX Tool برای اندروید


پسورد فایل :
کپی