آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4.91 Zoho Show برنامه ساخت آسان اسلاید شو برای اندروید

دانلود Zoho Show برای اندروید

Zoho Show با این برنامه می توانید فایل های کنفرانس خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. این نرم افزار از تصاویر، نمودارها، شکل ها و ... پشتیبانی می کند. می توانید فایل های پاورپوینت را وارد این برنامه کنید و آن ها را ویرایش نمایید تا ظاهری جدید به آن ها ببخشید. Zoho Show کتابخانه بزرگی شامل قالب های متنوع دارد که گزینه های متعددی پیش روی شما می گذارد. می توانید از تم ها و استایل های مختلف برنامه برای شخصی سازی کردن ظاهر فایل های کنفرانس خود استفاده نمایید. با فیلترها قادر به بهینه سازی عکس هایتان هستید. Zoho Show بیش از 15 چارت پیش روی شما می گذارد. می توانید اطلاعات خود را با table ها منظم تر کنید.

امکان اضافه کردن ویدیو از یوتوب و دیلی موشن را نیز به فایل هایتان دارید. Zoho Show امکان باز کردن فایل های پاورپوینت را از هر فضای ابری نظیر گوگل درایو، دراپ باکس، و ... به وجود می آورد. امکان ذخیره سازی فایل ها با فرمت pdf نیز وجود دارد. می توانید صفحه گوشی خود را روی تلویزیون های هوشمند کست کنید تا مخاطبان زیادی کنفرانس شما را مشاهده کنند. Zoho Show بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست. همچنین می توانید از MoShow , دانلود SlidePlus: Free Photo Slideshow Maker و نرم افزار ساخت آسان اسلایدشو برای اندروید استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Zoho Show :


- 15 نودار برای نمایش اطلاعات

- ایجاد اسلایدشوهای حرفه ای

- ویرایش کردن فایل های پاورپوینت

- مشاهده فایل های پاورپوینت در فضای ابری

- نمایش اطلاعات در table ها

- همگام سازی اطلاعات با فضای ابری

- امکان ذخیره سازی با فرمت pdf و pptx

تصاویری از محیط نرم افزار Zoho Show :


دانلود Zoho Show برای اندروید  دانلود Zoho Show برای اندروید  دانلود Zoho Show برای اندروید  دانلود Zoho Show برای اندروید  دانلود Zoho Show برای اندروید


پسورد فایل :
کپی