آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Transno 2.32.0 برنامه ساخت نقشه ذهنی برای اندروید

دانلود Transno برای اندروید

Transno نرم افزاری مناسب برای یادداشت برداری، مدیریت یادداشت ها، ایجاد نقشه ذهنی و بسیاری دیگر می باشد. می توانید افکار خود را جمع کنید و به آن ها نظم دهید. این برنامه کار برنامه ریزی را برای شما آسان خواهد کرد. با یک کلیک می توانید به بخش نقشه ذهنی بروید و نقشه های دلخواه خود را طراحی کنید.

امکان ایجاد کردن لیست های بسیار پیچیده تو در تو نیز وجود دارد. می توانید بر روی زیر مجموعه ها زوم کنید تا محتوای آن ها را راحت تر مشاهده نمایید. مدیریت هر محتوایی به راحتی انجام می شود. می توانید آیتم ها را با # یا @ تگ کنید. اضافه کردن یادداشت به آیتم ها امکان پذیر است. این نرم افزار می تواند داده های شما را با فضای ابری همگام سازی کند تا تحت هر شرایطی به آن ها دسترسی داشته باشید. تغییر دادن رنگ فونت امکان پذیر است. می توانید به یادداشت هایتان عکس اضافه نمایید. این برنامه از جست و جوی متن پشتیبانی می کند. می توانید رویدادهایی که کامل شده اند را مارک بزنید. Transno بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. اکنون می توانید تعداد لغاتی که نوشته اید را مشاهده نمایید. از هر دو حالت افقی و عمودی پشتیبانی می شود. Transno بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Transno :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- ایجاد کردن نقشه های ذهنی

- زوم کردن بر روی زیر مجموعه ها

- اضافه کردن یادداشت به آیتم ها

- اضافه کردن عکس

- مرتب کردن ایده ها

- مارک کامل زدن بر روی آیتم ها

- ایجاد کردن لیست های بسیار پیچیده و تو در تو

تصاویری از محیط نرم افزار Transno :


دانلود Transno برای اندروید  دانلود Transno برای اندروید  دانلود Transno برای اندروید  دانلود Transno برای اندروید  دانلود Transno برای اندروید


پسورد فایل :
کپی