آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.3 Flashlight Timer چراغ قوه با تایمر برای اندروید

دانلود Flashlight Timer برای اندروید

Flashlight Timer از این برنامه استفاده کنید تا نور سیستم اندرویدی خود را کنترل کنید. این برنامه پس از چند ثانیه نور فلش لایت را به شکل خودکار قطع می کند. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. زمانی که دکمه +30 این برنامه را لمس می کنید، نور فلش دوربین گوشی شما را روشن می شود و پس زا 30 ثانیه خاموش می شود.

هر بار که این دکمه را لمس کنید، 30 ثانیه به زمان باقی مانده اضافه می شود. استفاده از این برنامه به شما کمک می کند در مصرف باتری گوشیتان صرفه جویی کنید. از این برنامه در محیط های تاریک می توانید استفاده کنید. در صورتی که به دنبال شئ گم شده ای می گردید که در گوشه ای از اتاق افتاده است و امکان پیدا کردن آن به خاطر تاریکی آن محیط وجود ندارد، Flashlight Timer به کارتان خواهد آمد. این نرم افزار بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رابط کاربری برنامه، همانگونه که شرح داده شد بسیار ساده است. با لمس دکمه آبی رنگ قادر به اضافه کردن 30 ثانیه به زمان روشن ماندن فلش دوربین هستید. در بالای برنامه، مدت زمان باقی مانده نیز نشان داده می شود و به تدریج این زمان کمتر می شود تا جایی که فلش دوربینتان خاموش شود. Flashlight Timer بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Flashlight Timer :


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- روشن کردن اتاق

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- خاموش شدن خودکار نور فلش

- تنظیم مدت زمان باقی مانده

- مناسب برای پیدا کردن اشیاء گم شده

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Flashlight Timer :


دانلود Flashlight Timer برای اندروید  دانلود Flashlight Timer برای اندروید  دانلود Flashlight Timer برای اندروید  دانلود Flashlight Timer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی