آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.42 Wallpaper Engine برنامه مدیریت والپیپرهای گوشی برای اندروید

دانلود Wallpaper Engine برای اندروید

Wallpaper Engine نرم افزاری است که به شما امکان انتقال دادن والپیپرهای زنده تان را به سیستم اندرویدیتان به سادگی می دهد. کافیست این برنامه را به ویندوز خود متصل کنید و سپس مجموعه والپیپرهای زنده ای که در اختیار دارید را به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید. این برنامه از ویدیوها و گیف ها و سایر والپیپرهای زنده در این زمینه پشتیبانی می کند. حتی می توانید صحنه های سه بعدی قابل تعامل را نیز انتقال دهید.

امکان شخصی سازی کردن ظاهر والپیپرهایتان را در این برنامه خواهید داشت. می توانید لیستی از والپیپرها مشخص کنید تا در بازه های زمانی مشخص برای شما به نمایش در بیایند. امکان متوقف کردن والپیپرها زمانی که گوشیتان در حالت power saving mode است وجود دارد. با این ویژگی می توانید مصرف باتری گوشی خود را حتی بیشتر کاهش دهید. این نرم افزار هیچ گونه تبلیغی ندارد و فعالیت های شما را زیر نظر نمی گیرد. Wallpaper Engine بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این برنامه مصرف ناچیزی از باتری سیستم شما خواهد داشت. Wallpaper Engine رابط کاربری ساده ای دارد و بر روی اندروید 8.1 به بالا بدون مشکل قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Wallpaper Engine :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری ساده

- مصرف ناچیز از باتری

- مسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- انتقال آسان والپیپرها

- پشتیبانی از انواع گیف ها و ویدیوها

- تغییر والپیپرها در برنامه زمانی مشخص

تصاویری از محیط نرم افزار Wallpaper Engine :


دانلود Wallpaper Engine برای اندروید  دانلود Wallpaper Engine برای اندروید  دانلود Wallpaper Engine برای اندروید  دانلود Wallpaper Engine برای اندروید


پسورد فایل :
کپی