آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 Sky Antivirus Security آنتی ویروس آسمان برای اندروید

دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید

Sky Antivirus Security نرم افزاری قدرتمند برای محافظت از سیستم شما می باشد. از تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی پشتیبانی می شود. می توانید جلوی مالورها، و سایر بد افزار هایی که می توانند به سیستم شما آسیب بزنند را بگیرید. این برنامه سیستم شما را اسکن می کند و در صورت پیدا کردن ویروس، اقدام به حذف آن می کند. این نرم افزار به شکل خودکار نرم افزار هایی که نصب کرده اید را اسکن می کند. می توانید از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای محافظت سیستم خود استفاده کنید. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان می باشد. Sky Antivirus Security بیش از ده هزار کاربر در حال حاضر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است.

این اپلیکیشن سیستم شما را بهینه سازی می کند و سرعت کلی گوشیتان را بهبود می بخشد. عملیات اسکن با سرعت بالایی انجام می شود و چندان نیاز به صبر نخواهید داشت. هرچند سرعت نهایی برنامه، وابسته به فضای اشغال شده از گوشی شما می باشد. Sky Antivirus Security کنترلی کامل پیش روی شما می گذارد. زمانی که بدافزاری شناسایی می شود، حق انتخاب دارید و می توانید اقدام به نگه داری یا حذف آن کنید. Sky Antivirus Security رابط کاربری متریال و مناسبی دارد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از آنتی ویروس های معروف دیگر می توان به دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود Lookout Security & Antivirus , دانلود AVG AntiVirus اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Sky Antivirus Security :


- رابط کاربری مدرن

- کم حجم و سبک

- پیدا کردن سریع ویروس ها

- بهینه سازی گوشی

- سازگار با تبلت ها و انواع گوشی ها

- امکان نگهداری بدافزار های شناسایی شده

- شناسایی جدیدترین بدافزار ها

تصاویری از محیط نرم افزار Sky Antivirus Security :


دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید  دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید  دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید  دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید  دانلود Sky Antivirus Security برای اندروید


پسورد فایل :
کپی