آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.7 Best PDF Reader کتابخوان مدرن PDF برای اندروید

دانلود Best PDF Reader برای اندروید

Best PDF Reader نرم افزاری با بیش از ده هزار کاربر می باشد که یکی از راحت ترین راه های موجود برای مدیریت کردن فایل های pdf و مشاهده آن ها را در گوشی اندرویدی شما به وجود می آورد. می توانید روی فایل های خود زوم کنید. امکان اسکرول کردن با دکمه های تغییر دهنده حجم صدا وجود دارد. این نرم افزار با سایر برنامه ها هماهنگ می شود و می توانید فایل های pdf موجود در فایل منیجر خود را با این برنامه باز کنید. اشتراک گذاری pdf ها نیز کار آسانی است. می توانید برای راحت تر مطالعه کردن، میزان زوم را تنظیم نمایید.

امکان معکوس کردن رنگ ها برای خواندن در شب وجود دارد. امکان پرینت گرفتن از فایل های pdf وجود دارد. Best PDF Reader را می توانید روی تبلت ها نیز نصب کنید. این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد و بدون مشکل می توانید آن را بروزرسانی نمایید. این نرم افزار دارای فایل منیجری درون برنامه ای نیز هست. می توانید فایل های خود را به سادگی در آن پیدا کنید. حتی اگر گوشی شما دارای sd card باشد، این برنامه آن را شناسایی می کند و فایل های pdf موجود در آن را نمایش می دهد. باگ نسخه های قبلی برنامه هم اکنون برطرف شده است و با خیال راحت می توانید فایل های خود را مطالعه کنید. Best PDF Reader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Best PDF Reader :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- مطالعه آسان پی دی اف ها

- دارای فایل منیجر درون برنامه ای

- باز کردن فایل های موجود در sd card

- رابط کاربری متریال و مدرن

- قابل اجرا روی تبلت ها و انواع گوشی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Best PDF Reader :


دانلود Best PDF Reader برای اندروید  دانلود Best PDF Reader برای اندروید  دانلود Best PDF Reader برای اندروید  دانلود Best PDF Reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی