آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 1.2 Icon Pack Mixer برنامه ترکیب مجموعه آیکون های اندروید

دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید

Icon Pack Mixer یکی از بهترین برنامه های موجود برای ترکیب کردن مجموعه آیکون ها می باشد. در صورتی که چند مجموعه آیکون در اختیار دارید و نمی دانید بین کدام انتخاب کنید، Icon Pack Mixer گزینه سومی پیش روی شما می گذارد و آن ترکیب کردن آیکون های دلخواه با یک دیگر است. این نرم افزار با تمام لانچر های معروف کار می کند. اگر پس از نصب برنامه قادر به استفاده از آن نبودید، سعی کنید لانچری شناخته شده مثل نوا را روی سیستمتان نصب نمایید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان می باشد. Icon Pack Mixer شما را در ترکیب کردن آیکون ها با چند قدم ساده راهنمایی می کند. پس از این که آیکون ها یدلخواه خود را انتخاب کردید می توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

Icon Pack Mixer با تمام مجموعه آیکون های مدرن و جدید سازگار است و در کمترین زمان ممکن با آن می توانید آیکون ها را ترکیب کنید. این نرم افزار لیستی از تمام اپلیکیشن های موجود در سیستمتان نشان می دهد. زیر هر اپلیکیشن، مجموعه آیکون هایی که برای آن اپ ارائه شده است را می توانید مشاهده کنید. حالا می توانید آیکون های دلخواه خود را انتخاب کنید و در نهایت آیکون های انتخابی را با یک دیگر ترکیب کنید تا مجموعه آیکون جدیدی از تمام مجموعه هایی که در اختیار دارید تشکیل دهید. Icon Pack Mixer بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Icon Pack Mixer :


- ترکیب آیکون ها با یک دیگر

- انتخاب آیکون دلخواه برای هر اپ

- سازگار با مجموعه آیکون های مختلف

- سازگار با لانچر های شناخته شده

- مشاهده لیست نهایی آیکون ها

- سرعت بالا در انتخاب آیکون ها

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار Icon Pack Mixer :


دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید  دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید  دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید  دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید  دانلود Icon Pack Mixer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی