آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 1.115 Photo Sherlock Reverse Image Search برنامه جستجو در گوگل با عکس برای اندروید

دانلود Photo Sherlock برای اندروید

Photo Sherlock Reverse Image Search نرم افزاری خلاقانه برای یافتن اطلاعات مرتبط با عکس ها می باشد. به جای این که نام شخص یا شئ مورد نظر خود را سرچ بزنید، می توانید عکسی که در اختیار دارید را به برنامه بدهید تا تمام اطلاعات مرتبط آن از اینترنت به شما نشان داده شود. با این اپلیکیشن حتی می توانید واقعی بودن عکس افراد در رسانه های اجتماعی را نیز بررسی کنید. Photo Sherlock Reverse Image Search دارای دوربین اختصاصی برای سریع گرفتن عکس ها نیز می باشد. می توانید عکس های دلخواه خود را از گالری انتخاب کنید.

موتور های جست و جوی مختلفی برای یافتن اطلاعات عکس ها در برنامه گنجانده شده است. می توانید بخش هایی که غیر ضروری هستند را از عکس هایتان حذف کنید تا نتایج دقیق تری را از موتور های جست و جو مشاهده کنید. امکان چرخاندن عکس ها قبل از جست و جو وجود دارد. این برنامه به شکل خودکار حجم عکس هایتان را پیش از ارسال آن ها به موتور های جست و جو کاهش می دهد تا با سرعت بیشتری نتایج دلخواه خود را بیابید. این نرم افزار دارای مرورگری درون برنامه ای نیز هست که نتایج جست و جوی شما را به شکل فوری نشان می دهد و امکانات لازم برای مرور در وب را فراهم می کند. Photo Sherlock Reverse Image Search بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


دانلود Photo Sherlock Reverse Image Search

✅ نام نرم افزارPhoto Sherlock Reverse Image Search❤️ تعداد دانلود3781
⭐نسخه نرم افزار1.115🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.2🔆 حجم فایل24 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Photo Sherlock Reverse Image Search :


- جست و جوی اطلاعات عکس ها

- مطمئن شدن از واقعی بودن عکس اکانت ها

- جست و جو در موتور های مختلف

- کاهش حجم تصویر پیش از بارگذاری آن ها

- دارای مرورگر درون برنامه ای

- پیدا کردن عکس های مشابه

- برش زدن بخش های نامطلوب تصویر

تصاویری از محیط نرم افزار Photo Sherlock Reverse Image Search :


دانلود Photo Sherlock برای اندروید  دانلود Photo Sherlock برای اندروید


پسورد فایل :
کپی