آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Easy Video Converter 1.0 برنامه تبدیل فرمت ویدیو برای اندروید

دانلود Easy Video Converter برای اندروید

Easy Video Converter نرم افزاری کاربردی برای تبدیل کردن فایل های ویدیویی در سیستم های اندرویدی می باشد. با این نرم افزار می توانید ویدیوهایتان را تدوین کنید و سایز آن ها را اصلاح نمایید. این اپلیکیشن گزینه های متعددی پیش روی شما می گذارد که با آن ها قادر به شخصی سازی ویژگی های مختلف دلخواه ویدیویتان هستید. این نرم افزار از تمامی رزولوشن های ویدوییی پشتیبانی می کند. می توانید پیش نمایش ویدیوی خود را مشاهده کنید و سپس اقدام به تبدیل آن نمایید. امکان پخش کردن ویدیو به شکل فریم به فریم بدون از دست دادن جزیئات وجود دارد.

می توانید زمان شروع و پایان ویدیوی خود را انتخاب نمایید تا عملیات تبدیل شروع شود. این اپلیکیشن از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی مثل WMV, MKV, AVI, DivX, XviD, MPEG, MP4, QT و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این می توانید فرمت های صوتی ای مثل MOV, FLV, WAV, MP3, MP2 و بسیاری دیگر را وارد برنامه نمایید. این اپلیکیشن قادر به خروجی گرفتن از ویدیو های شما با فرمتی دیگر می باشد. Easy Video Converter هم چنین می تواند حجم فایل های ویدیویی شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. Easy Video Converter رابط کاربری مناسبی دارد و بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Easy Video Converter :


- کم حجم و سبک

- پشتیبانی از رزولوشن های مختلف

- نمایش پیش نمایشی از فیلم

- تبدیل کردن ویدیو به فرمت های رایج

- پشتیبانی از فرمت های صوتی متوع

- نمایش دادن ویدیو فریم به فریم

- تدوین کردن فایل های ویدیویی

تصاویری از محیط نرم افزار Easy Video Converter :


دانلود Easy Video Converter برای اندروید  دانلود Easy Video Converter برای اندروید  دانلود Easy Video Converter برای اندروید  دانلود Easy Video Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی