آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Vidmix 2.35.467 برنامه ویرایش فیلم و ساخت موزیک ویدیو برای اندروید

دانلود Vidmix Music Video Editor برای اندروید

Vidmix Music Video Editor یکی از بهترین برنامه های موجود برای اضافه کردن افکت های خیره کننده به ویدیو ها م یباشد. تم های متنوع محبوبی در برنامه گنجانده شده است که می توانید از آن ها به شکل رایگان استفاده نمایید. علاوه بر این مجموعه متنوعی از تصاویر پس زمینه خیره کننده وجود دارد. حتی اگر فردی تازه کار هم باشید می توانید با این برنامه تمام نیاز های خود را برطرف نمایید. صدها فیلتر با کیفیت در برنامه گنجانده شده است. این نرم افزار دارای افکت های سه بعدی خیره کننده ای است. می توانید استیکر روی چهره بگذارید. اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها در فیس بوک، اینستاگرام و ... امکان پذیر است. این نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها برای اضافه کردن آسان موسیقی ها و آهنگ ها به ویدیوها می باشد.

می توانید کلیپ های اختصاصی خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. مجموعه بزرگی از ویدیوهای رایگان را در برنامه می یابید که ویدیوهایتان را محبوب تر از قبل خواهد کرد. می توانید یک ویدیو را به چند تکه تقسیم کنید، یا تصاویر موجود در گالریتان را به یک دیگر بچسبانید و ویدیویی کامل ایجاد کنید. Vidmix Music Video Editor ابزار متنوعی در اختیار شما قرار می دهد. می توانید به راحتی متن به تصاویرتان اضافه کنید. Vidmix Music Video Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.دانلود نرم افزار ActionDirector Video Editor و دانلود نرم افزار VLLO از سایر ابزارهای ویرایش فیلم اندروید می باشند.


دانلود Vidmix

✅ نام نرم افزار Vidmix ❤️ تعداد دانلود 435
⭐نسخه نرم افزار 2.35.467 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 125 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Vidmix Music Video Editor


- دارای مود تمام صفحه

- ویرایش آسان فایل های ویدیویی

- استیکر های خیره کننده

- صدها فیلتر با کیفیت

- دارای مجموعه بزرگی از فایل های صوتی

- ابزار فوق العاده برای ویرایش فیلم و صدا

- سویچ آسان بین فیلترهای مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Vidmix Music Video Editor :


دانلود Vidmix Music Video Editor برای اندروید  دانلود Vidmix Music Video Editor برای اندروید  دانلود Vidmix Music Video Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی