آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.3 Pastel Wallpaper والپیپرهای پاستیل برای اندروید

دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید

Pastel Wallpaper نرم افزاری بی نظیر برای انواع گوشی ها و تبلت هاست که والپیپرهای فوق العاده را ارائه می کند. با این نرم افزار می توانید به صد ها والپیپر خوش رنگ دسترسی داشته باشید. والپیپر های این مجموعه کیفیت بسیار بالایی را ارائه می کنند. رنگ بندی والپیپر ها متنوع می باشد و متناسب سلیقه های مختلف ارائه شده است. والپیپر های این مجموعه روی انواع گوشی ها بدون افت کیفیت نشان داده می شود، حتی اگر تبلتی با صفحه نمایش بزرگ در اختیار داشته باشید. موضوعات والپیپر ها متنوع است، با این حال تعداد والپیپر های موجود در این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه کمتر می باشد. به تدریج والپیپر های با کیفیت و جدیدی به Pastel Wallpaper اضافه می شود.

به تازگی نسخه ابتدایی برنامه منتشر شده است و انتظار می رود تعداد والپیپر های موجود در آن بسیار بیشتر شود. این نرم افزار کم حجم می باشد، و والپیپر هایی که ارائه می شوند در فضای ابری هستند و در صورت نیاز می توانید آن ها را دانلود کنید و برای سیستمتان به کار بگیرید. والپیپر های این مجموعه مناسب تمامی سنین می باشد. بیش از ده هزار کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. Pastel Wallpaper را می توانید روی سیستم های اندرویدی ای که اندروید 4.1 به بالا دارند بدون مشکل نصب کنید.دانلود AMOLED Wallpapers و دانلود نرم افزار ZEDGE Ringtones And Wallpapers از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.


دانلود Pastel Wallpaper

✅ نام نرم افزار Pastel Wallpaper ❤️ تعداد دانلود 386
⭐نسخه نرم افزار 2.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Pastel Wallpaper :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- رنگ بندی متفاوت و چشم گیر

- مجموعه ای متنوع از والپیپر ها

- دانلود والپیپر ها از فضای ابری

- کاملا رایگان بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- رزولوشن بالای والپیپرها

تصاویری از محیط نرم افزار Pastel Wallpaper :


دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید  دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید  دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید  دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید  دانلود Pastel Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی