آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 10.0 Mandala Maker 360 برنامه ساخت الگوهای فراکتالی در اندروید

دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید

Mandala Maker 360 با استفاده از این برنامه می توانید در کمترین زمان ممکن مندلاهای زیبا طراحی کنید. این برنامه گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید تقارن، رنگ پس زمینه، تنظیمات قلم مو، سایه و بسیاری دیگر را تغییر دهید و شخصی سازی کنید. این برنامه حتی دارای قالب های از پیش تعریف شده ای نیز هست که با کمک آن ها می توانید طراحی های خود را سریع تر از قبل کنید. علاوه بر این می توانید از تصاویر برای رسم مندلاها استفاده کنید.

بیش از 50 تصویر برای رسم وجود دارد. شخصی سازی کردن رنگ پس زمینه، مشخص کردن مرکز رسم مندلا، میرور کردن و بسیاری دیگر در این برنامه امکان پذیر است. Mandala Maker 360 استایل های مختلفی برای قلم مو ها تدارک دیده است. می توانید به شکل تصادفی از رنگ ها استفاده کنید و سایز قلم مو و نوع آن را نیز شخصی سازی کنید و تغییر دهید. بیش از 50 تصویر برای رسم وجود دارد. علاوه بر این قادر به تغییر دادن سایز تصویر و ابعاد آن هستید. ویژگی های سایه را به شکل دلخواه تغییر دهید و سایه های تصادفی اعمال کنید. سایز ها و رنگ های مختلفی برای سایه ها تعیین کنید. الگوهای متنوعی را در این برنامه خواهید یافت. بین قالب ها انتخاب کنید. Mandala Maker 360 بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Mandala Maker 360

✅ نام نرم افزارMandala Maker 360❤️ تعداد دانلود239
⭐نسخه نرم افزار10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Mandala Maker 360


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- شخصی سازی کردن قلم مو

- تغییر دادن مرکز رسم

- بیش از 50 تصویر برای رسم

- اضافه کردن سایه های تصادفی

- استفاده از رنگ های تصادفی

- تغییر دادن رنگ پس زمینه

تصاویری از محیط نرم افزار Mandala Maker 360 :


دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید  دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید  دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید  دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید  دانلود Mandala Maker 360 برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی