آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 1.2.1 Adapticons Pro مجموعه آیکون های اداپتشن برای اندروید

دانلود Adapticons برای اندروید

Adapticons هر صفحه نمایشی متفاوت است. پس چرا آیکون های گوشی های مختلف باید یکی باشد؟ این اپلیکیشن به شما کمک می کند با چند کلیک ساده صفحه نمایش خود را شخصی سازی نمایید. با این نرم افزار می توانید کاری کنید که آیکون های گوشیتان با لانچرتان مچ شوند. امکان ایجاد چیزی کاملا جدید نیز وجود دارد. گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید آیکون ها را با اندازه و استایل یکسان در سراسر گوشی خود ایجاد کنید. امکان استفاده کردن از مجموعه آیکون ها وجود دارد.

می توانید عکس های دلخواه خود را ایجاد کنید و آن ها را به گالری تان اضافه کنید و سپس از تصاویر موجود در گالری به منظور ساخت آیکون های اختصاصی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن می تواند با چند کلیک ساده بهترین مجموعه آیکون را برای گوشی شما به وجود آورد که در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد. Adapticons بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و مشکلات مرتبط با پایداری آن برطرف شده است. این اپلیکیشن حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. شخصی سازی کردن تک تک آیکون ها به راحتی انجام می شود. می توانید این برنامه را بدون هیچ مشکلی روی تبلت ها نیز نصب کنید. این نرم افزار برای انواعس یستم ها بهینه سازی شده است. Adapticons بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Adapticons Pro

✅ نام نرم افزارAdapticons Pro❤️ تعداد دانلود174
⭐نسخه نرم افزار1.2.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Adapticons


- بیش از صد هزار کاربر

- استفاده از مجموعه آیکون های متنوع

- اختصاصی کردن تک تک آیکون ها

- اضافه کردن آیکون ها از طریق گالری

- آیکون های اختصاصی از سامسونگ و گوگل

- استایل و اندازه یکسان آیکون ها

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط نرم افزار Adapticons :


دانلود Adapticons برای اندروید  دانلود Adapticons برای اندروید  دانلود Adapticons برای اندروید  دانلود Adapticons برای اندروید  دانلود Adapticons برای اندروید


پسورد فایل :
کپی