آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 3.4.9 Storybeat‏ - برنامه استوری بیت ساخت استوری حرفه ای اینستاگرام اندروید
دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید

Storybeat‏ عنوان یک محصول قدرتمند و محبوب در میان کاربران می باشد که توسط استودیویی با همین نام طراحی و با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی برای خرید قرار گرفته است. نسخه فول آنلاک و پرو برنامه Storybeat‏ برای شما آماده شده است که میتوانید اپلیکیشن مربوط را با تمام امکانات بصورت رایگان و نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید. این برنامه برای افرادی که با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سروکار زیادی دارند گزینه خوبی می باشد زیرا این اجازه را به شما میدهد تا با تصاویر و موسیقی بتوانید یک استودیو با کیفیت بسازید و آنرا بصورت مستقیم در شبکه اجتماعی مربوط به اشتراک بگذارید تا با افت کیفیت رو به رو نشوید.دانلود نرم افزار mojo و دانلود Mojito و دانلود Video Story Maker از دیگر برنامه های ساخت استوری اینستاگرام می باشند.


دانلود Storybeat‏

✅ نام نرم افزارStorybeat‏❤️ تعداد دانلود1363
⭐نسخه نرم افزار3.4.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل39 مگابایت

ویژگی های برنامه Storybeat‏


  • پشتیبانی از تصویر و موزیک های مختلف
  • سرعت بالا در انجام تغییرات
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی مختلف مانند :
  • ارسال مستقیم ویدیو روی شبکه های دلخواه
  • رابط کاربری ساده در کنار دسترسی آسان به ابزار ها
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • نسخه کامل و بدون نیاز به خرید درون برنامه ای در پاتوق یو


دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید

برنامه Storybeat‏ رابط کاربری ساده ای را دارا می باشد که برای کار با آن نیازی به کمک و یا آموزش نخواهید داشت. به آسانی میتوانید تصاویر را وارد محیط برنامه کنید و با انتخاب نمودن موسیقی روند ساخت موزیک ویدیو را آغاز نمایید. پشتیبانی از شبکه های متعدد این امکان را به شما میدهد تا بتوانید بصورت مستقیم ویدیو مربوط را در شبکه ها به اشتراک بگذارید. امکان مشاهده پیش نمایش ویدیو ها در برنامه Storybeat‏ مقدور است که از این ویژگی میتوانید برای شناسایی و رفع مشکلات ویدیو ها استفاده کنید.

همچنین میتوانید ویدیو های اصلی خود را به ویدیو های کوتاه تر تبدیل نمایید. این برنامه در زمینه ساخت استوری ویژگی های خوبی را دارا می باشد که باید بصورت تجربی آنها را تست نمایید. رابط کاربری ساده در کنار سرعت بالا در انجام تغییرات میتواند نیاز شما به برنامه های مشابه را به صفر برساند. همان طور که گفته شد نسخه کامل و فول آنلاک این برنامه در اختیار شما قرار گرفته است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید  دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید  دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید  دانلود برنامه Storybeat‏ - نصب برنامه ساخت استوری حرفه ای برای اندروید


پسورد فایل :
کپی