آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 2.25 mojo | برنامه ساخت استوری اینستاگرام اندروید

دانلود mojo برای اندروید

mojo با استفاده از این برنامه می توانید استوری هایی حرفه ای برای اینستاگرام بسازید. قالب متحرک دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس فایل های مدیایی که می خواهید از روی آن ها استوری بسازید را اضافه کنید. متن های دلخواه خود را اضافه کنید و سپس استوری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر چه این برنامه برای استوری های اینستاگرام توسعه داده شده است؛ محتوایی که با کمک آن تولید می کنید را می توانید در رسانه های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذارید.

بیش از 50 قالب ارائه شده است که امکان ویرایش و تغییر آن ها از جهات مختلف وجود دارد. 50 استایل متنی وجود دارد که به شکل زیبایی به آن ها انیمیشن داده شده است. می توانید فونت، رنگ، مکان، تراز، و ... متن را به شکل دلخواه تغییر دهید. نیازی به داشتن اکانت نیست. به محض دانلود و نصب برنامه قادر به استفاده از انواع امکانات آن خواهید بود. ماهانه قالب ها و استایل های متنی تازه ای اضافه می گردد. mojo بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. البته در نسخه رایگان، تمام قالب ها باز نیست و 19 قالب رایگان را خواهید گرفت. این اپلیکیشن امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. mojo – Video Stories Editor for Instagram را می توانید بر روی اندروید 8 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. دانلود اینستاگرام اندروید و دانلود اینستاگرام کامپیوتر پست های مرتبط با این موضوع می باشد.


دانلود mojo

✅ نام نرم افزارmojo❤️ تعداد دانلود11017
⭐نسخه نرم افزار2.25🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8.0🔆 حجم فایل275 مگابایت

ویژگی های نرم افزار mojo


- استایل های مختلف متنی

- قالب های متحرک جذاب

- عدم نیاز به اکانت

- ساخت استوری های حرفه ای

- پشتیبانی از فونت های مختلف

- اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مختلف

- شخصی سازی کردن استوری از جهات گوناگون

- تغییر دادن فونت، رنگ متن و ...

تصاویری از محیط نرم افزار mojo :


دانلود mojo برای اندروید  دانلود mojo برای اندروید  دانلود mojo برای اندروید  دانلود mojo برای اندروید  دانلود mojo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی