آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Vimu Media Player for TV v9.15 | مدیا پلیر ویمو برای اندروید
دانلود برنامه Vimu Media Player for TV مود - نصب برنامه مدیاپلیر ویمو برای اندروید

Vimu Media Player for TV با توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی امروزه برنامه های مختلف نیز عرضه شده اند که به کمک آنها میتوانید کارهای متنوعی را انجام دهید، هر کدام از این برنامه ها بدون شک بسیار کاربردی و مهم است و میتوانید قابلیت های متفاوتی را در اختیار داشته باشید، یکسری از این برنامه های کاربردی در رابطه با تلویزیون های هوشمند است. عنوان برنامه فوق العاده Vimu Media Player for TV برای پاسخگویی نیاز کاربران در این زمینه طراحی و عرضه شده است. این برنامه منحصر به فرد برای گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدیو در تلویزیون استفاده میشود، گفتنی است تمامی فرمت های صوتی بطور کامل توسط برنامه پشتیبانی میشود و بدون مشکل میتوانید به فایل های خود دسترسی مستقیم داشته باشید.


دانلود Vimu Media Player for TV

✅ نام نرم افزارVimu Media Player for TV❤️ تعداد دانلود3392
⭐نسخه نرم افزار9.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل52 مگابایت

ویژگی های برنامه Vimu Media Player for TV


  • پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و ویدیویی
  • سرعت بالا در پخش و اجرای فایلها
  • رابط کاربری کاربرپسند و دوست داشتنی
  • وجود ابزار های کاربردی و مفید
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود برنامه Vimu Media Player for TV مود - نصب برنامه مدیاپلیر ویمو برای اندروید


Vimu Media Player for TV اول از همه بهتر است بگوییم که برنامه Vimu Media Player for TV برای پخش رسانه های صوتی در تلویزیون بکار میرود و پخش صدا از راه دور امکان پذیر نیست! ویژگی مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این برنامه فقط از دستگاه های Android TV و Google TV پشتیبانی میکند، پس در این صورت تمامی فایل های صوتی و تصویری خودتان را در اختیار بگیرید و برای پخش در تلویزیون آماده کنید. برخی از فرمت های معروف و پر کاربرد مانند MKV، AVI، MP4، MOV در برنامه بطور کامل پشتیبانی میشود و به واسطه همین ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده این برنامه در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و اگر میخواهید در اتصال به تلویزیون های هوشمند در هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با مشکل مواجه نشوید پیشنهاد میشود از این برنامه خارق العاده استفاده کنید.

در ادامه باید گفت شما به سادگی میتوانید ویرایش و تغییر برخی تنظیمات در دستگاه را انجام دهید و همچنین تصاویر و صداها را از کارت SD و حافظه داخلی بازیابی کنید. حالت های هوشمند مختلف در کنار قابلیت های متنوع در این برنامه بسیار وجود دارد که هر کاربر بسته به نیاز خود میتواند از این قابلیت ها برای راحتی کار خود استفاده کند، بدون شک به کمک برنامه Vimu Media Player for TV تجربه پخش فایل ها در تلویزیون های هوشمند ساده تر خواهد بود و در هر لحظه میتوانید به سرعت به فایل های صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه Vimu Media Player for TV مود - نصب برنامه مدیاپلیر ویمو برای اندروید  دانلود برنامه Vimu Media Player for TV مود - نصب برنامه مدیاپلیر ویمو برای اندروید  دانلود برنامه Vimu Media Player for TV مود - نصب برنامه مدیاپلیر ویمو برای اندروید


پسورد فایل :
کپی