آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Audio Video Manager v0.8.8 پرمیوم | برنامه مدیریت فایل های صوتی و تصویری برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید

Audio Video Manager عنوان یک برنامه قدرتمند و کاربردی که در مارکت گوگل با نام MP4, MP3 Video Audio Cutter, Trimmer & Converter نیز شناخته میشود که در سبک های مختلفی فعالیت دارد. این برنامه شامل یکسری ابزار های کاربردی و مفید بوده که به شما این امکان را میدهد تا در زمینه های مختلف نظیر مدیریت و ویرایش فایل های صوتی به بخش های خوبی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید این برنامه قدرتمند محصول استودیو Inverse.AI‏ بوده که برای دستیابی کامل به برنامه باید هزینه ای را به صورت درون برنامه ای پرداخت کنید که برای دانلود بدون نیاز به خرید باما همراه باشید.


دانلود Audio Video Manager

✅ نام نرم افزارAudio Video Manager❤️ تعداد دانلود1408
⭐نسخه نرم افزار0.8.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل27 مگابایت

ویژگی های برنامه Audio Video Manager


  • رابط کاربری ساده و دسترسی اسان به ابزار ها
  • امکان دستیابی به یک مبدل صوتی و تصویری
  • برش و ذخیره سازی فایل های تصویری
  • امکان ساخت کلیپ و حتی موزیک ویدیو
  • پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید


همانطور که در توضیحات ابتدایی مربوط به اپلیکیشن Audio Video Manager گفته شد برای دستیابی کامل به این ابزار باما همراه باشید زیرا نسخه ای که در اختیار شما قرار گرفته است به صورت خریداری شده و با ویژگی Premium Unlocked بوده که میتوانید آنرا به صورت رایگان و نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید. همانطور که از نام برنامه مشخص است با استفاده از این ابزار به آسانی میتوانید فایل های صوتی و تصویری خودرا در هر سایز و اندازه ای مدیریت کنید. پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری نیز این امکان را به شما میدهد تا انواع و اقسام فایل های این چنینی را در بخش مدیریت برنامه مقابل دید داشته باشید.

برنامه Audio Video Manager امکان ویرایش ویدیو را نیز به شما میدهد که در این بخش ابزار های خوبی برای شما درنظر گرفته شده است. ابزار هایی که امکان برش و چسباندن فایل های ویدیویی و حتی افزودن فایل صوتی به ویدیو را به شما خواهند داد. رابط کاربری ساده در کنار سرعت بالا در انجام تغییرات و ذخیره سازی را میتوان از دیگر ویژگی های این برنامه کاربردی دانست. امتیاز Audio Video Manager در گوگل پلی به 4.8 رسیده است که بی تردید یکی از بهترین برنامه های گوگل در این زمینه خواهد بود. همچنین شما کاربران میتوانید به مبدل های صوتی و تصویری و ابزار های کاربردی این چنینی نیز در برنامه دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audio Video Manager - نصب برنامه مدیریت صوتی تصویری برای اندروید


پسورد فایل :
کپی