آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب GoDaddy Studio v7.60 | برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید
دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید

GoDaddy Studio عنوان یک برنامه کاربردی و مفید در زمینه ویرایش تصاویر و قرار دادن متن و لوگو روی عکس است که توسط شرکت GoDaddy Mobile, LLC‏ طراحی شده است. این برنامه با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده که برای دستیابی به تمام امکانات و ویژگی های آن باید هزینه ای را پرداخت کنید که نسخه خریداری شده و کامل برنامه را میتوانید در ادامه همین مطلب از وبسایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. برنامه GoDaddy Studio: Photo Editor توانسته امتیاز 4.3 را در گوگل پلی کسب کند که بیش از 5 میلیون بار نیز دانلود شده است که عدد و امار خوبی برای برنامه بشمار میرود که نباید آنرا از دست داد.TypIt Pro و دانلود نرم افزار PixelLab  از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود GoDaddy Studio: Photo Editor

✅ نام نرم افزارGoDaddy Studio: Photo Editor❤️ تعداد دانلود490
⭐نسخه نرم افزار7.60🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های برنامه GoDaddy Studio: Photo Editor


  • - امکان دسترسی به فایل های خود از کتابخانه برنامه
  • - شروع به کار در برنامه با ساخت بوم خالی و یا استفاده از الگو های آماده
  • - دسترسی به بیش از 77000 آرم و لوگو با ماکان سفارشی سازی
  • - قابلیت تایپ متن با بیش از 600 فونت
  • - سفارشی سازی تصاویر با افزودن متن یا لوگو
  • - دسترسی به تصاویر استوک بسیار
  • - استفاده از الگو های جدید و بروزرسانی در طول روز
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید


برنامه GoDaddy Studio: Photo Editor گزینه مناسبی برای افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و قصد دارند لوگو شرکت یا سایت خودرا روی تصاویر قرار دهند که در این میان نیاز به برنامه هایی نظیر فتوشاپ خواهید داشت اما با نصب این برنامه روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود دیگر نیازی به برنامه های مشابه نخواهید داشت زیرا رابط کاربری ساده و سرعت بالای برنامه میتواند نیاز شما به ابزار های مشابه را به حداقل برساند. اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor در این زمینه بیش از 77 هزار آرم و لوگو آماده را در اختیار دارد که دسترسی به آنها میتوانید ویژگی های بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد.

GoDaddy Studio: Photo Editor شامل ویژگی های دیگری نیز بوده که در ادامه آنهارا مورد بررسی قرار خواهیم داد. با استفاده از این برنامه میتوانید به 600 فونت محبوب جهانی دسترسی داشته باشید که این ویژگی در کنار ابزار های مربوط به سفارشی سازی لوگو میتواند دسترسی شما به بخش های مختلف برنامه را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه با شبکه های اجتماعی مختلفی سازگاری دارد که بعد از ساخت لوگو و تصاویر دلخواه میتوانید آنهارا به صورت مستقیم در شبکه هایی که مدنظرتان است به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن GoDaddy Studio: Photo Editor - نصب برنامه افزودن متن به تصاویر برای اندروید


پسورد فایل :
کپی