آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Apple TV v6.1 - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید
دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید

Apple TV محصول رسمی شرکت اپل بوده که به شما این اجازه را میدهد تابا خرید یک اکانت رسمی از این شرکت بتوانید به تمام شبکه هایی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. در این زمینه برنامه Apple TV از شبکه های بسیاری پشتیبانی میکند که میتوانید در موضوعات مختلفی از این برنامه استفاده کنید. رابط کاربری بسیار زیبا و کیفیت بالا در نمایش شبکه ها از اصلی ترین ویژگی های این برنامه محبوب بوده که ویژگی های دیگری نیز در آن بکارگرفته شده است که تنها با تجربه کاربری میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه به صورت اینترنتی بوده که نسخه مود شده آنرا برای شما فراهم آورده ایم.


دانلود Apple TV

✅ نام نرم افزارApple TV❤️ تعداد دانلود2647
⭐نسخه نرم افزار6.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8.0 و بالاتر🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Apple TV


- پشتیبانی از شبکه های مختلف

- کیفیت های مختلف در پخش

- رابط کاربری گرافیکی و کاملا زیبا

- سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی

- محصول رسمی اپل برای اندروید

- امکان مشاهده برنامه های انحصاری اپل


دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید

اپلیکیشن اپل تی وی از تمام برنامه های انحصاری شرکت اپل پشتیبانی میکند که در این زمینه میتوانید به سریال و برنامه های بسیاری دسترسی داشته باشید که توسط اپل برای معرفی محصولات و یا حیطه کاری خودش ساخته و عرضه میشود. با استفاده از این برنامه میتوانید تمامی آنهارا با کیفیت بالا از طریق یک اپلیکییشن مشاهده کنید که همانطور که گفته شد این برنامه محصول رسمی شرکت اپل بوده است. از برنامه هایی که در این برنامه میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید میتوان به : The Morning Show، See، Dickinson، For All Mankind، The Elephant Queen، Helpsters، Ghostwriter، Servant و... اشاره داشت که در این زمینه ویژگی های ظاهری و نرم افزاری بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.

برنامه اپل تی وی از تبلیغات و یا بخش های مزاحم این چنینی کاملا دوری نموده است که میتوانید به شبکه های بسیاری نظیر Showtime، CBS All Access دسترسی داشته باشید و با مشاهده آنها و افزودن به لیست علاقه مندی هرزمان که قصد داشتید بتوانید به برنامه مورد نظر دسترسی پیدا کنید. نسخه مود شده برنامه با ویژگی Free Subscription را میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیگ نیم بهاء و لینک های رایگان دریافت کنید.

دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید  دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید  دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید  دانلود برنامه Apple TV مود - نصب اپلیکیشن تلوزیون اپل برای اندروید


پسورد فایل :
کپی