آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.12 MDCalc Medical Calculator محاسبه شاخص های بدنی برای اندروید

دانلود MDCalc Medical Calculator برای اندروید

MDCalc Medical Calculator بیش از 550 ابزار مرتبط با سلامت را در اختیار شما قرار می دهد که توسط پزشک های حاذق طراحی و بررسی شده اند. با این برنامه به راحتیمی توانید انواع معاملات را محاسبه کنید و دز های مورد نظر، طبقه بندی ها، شاخص های ریسک و بسیاری دیگر را به راحتی محاسبه نمایید. این اپلیکیشن به شکل آفلاین کار می کند و تنها برخی از ابزار های آن نیاز به ارتباط اینترنتی دارد. جست و جو و فیلتر کردن ابزارهای برنامه به راحتی انجام می شود. می توانید ابزار های دلخواه خود را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. همگام سازی خودکار بین وب سایت و اپلیکیشن امکان پذیر م یباشد. امکان جا به جا کردن واحد SI و US وجود دارد. در صورتی که ورودی های شما نادرست باشند، این برنامه به شما هشدار های لازم را می دهد.

MDCalc Medical Calculator ابزار های بسیار تخصصی ای نیز دارد که پزشکان می توانند از آن ها استفاده بکنند تا سلامت بیمار خود را مورد بررسی قرار دهند. به عنوان مثال شاخص قلب، chads2, meld, کلسیوم، dvt و بسیاری دیگر قابل محاسبه می باشد. MDCalc Medical Calculator بیش از نیم میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا و نصب می باشد.


دانلود MDCalc Medical Calculator

✅ نام نرم افزارMDCalc Medical Calculator❤️ تعداد دانلود277
⭐نسخه نرم افزار4.0.12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل77 مگابایت

ویژگی های نرم افزار MDCalc Medical Calculator :


- دارای بیش از 550 ابزار

- جست و جو کردن ابزار های دلخواه

- رابط کاربری متمایز

- محاسبه شاخص های متنوع

- هشدار دادن در صورت ورود مقادیر اشتباه

- بیش از نیم میلیون کاربر

- همگام سازی خودکار اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار MDCalc Medical Calculator :


دانلود MDCalc Medical Calculator برای اندروید  دانلود MDCalc Medical Calculator برای اندروید  دانلود MDCalc Medical Calculator برای اندروید  دانلود MDCalc Medical Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی