آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.1.895 Open Browser مرورگر مخصوص اندروید تی وی

دانلود Open Browser برای ویندوز

Open Browser مرورگری اختصاصی برای اندروید تی وی می باشد که تجربه ای منحصر به فرد را پیش روی شما می گذارد. این اپلیکیشن در بیش از 200 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار امکان مرور امن را در سراسر وب به وجود می آورد. می توانید به موزیک ها گوش فرا دهید، اخبار جدید را مشاهده کنید، بازی کنید و کارهای دلخواه خود را انجام دهید. دانلود و مرور اطلاعات رایگان است (البته هزینه اینترنت به پای شما حساب می شود). در این نرم افزار می توانید چند تب را بدون مشکل به شکل همزمان باز نمایید. این نرم افزار از مرور چند زبانه پشتیبانی می کند.

می توانید مرور در وب را با کیبورد یا موسی که به اندروید تی وی تان متصل کرده اید دنبال کنید. زوم کردن بر روی صفحات وب امکان پذیر می باشد. امکان مرور امن اطلاعات در حالت incognito وجود دارد. در این حالت تاریخچه مرورهای شما ثبت نمی شود. Open Browser توسط بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و با انواع اندروید تی وی ها سازگار می باشد. Open Browser رابط کاربری مناسبی دارد که کار کردن با آن لذت بخش می باشد. علاوه بر این مرور در وب برای شما سریع و لذت بخش خواهد بود. دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود UC Browser Turbo و دانلود گوگل کروم برای اندروید هم از مرورگرهای عالی اندروید می باشند.


دانلود Open Browser

✅ نام نرم افزارOpen Browser❤️ تعداد دانلود5137
⭐نسخه نرم افزار2.2.1.895🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Open Browser


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- رابط کاربری مناسب

- مرور امن در وب سایت ها

- جست و جو با سرعت بالا

- عدم جمع آوری اطلاعات کاربران

- رمزگذاری اطلاعات

- گوش دادن به موسیقی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Open Browser :


دانلود Open Browser برای ویندوز  دانلود Open Browser برای ویندوز  دانلود Open Browser برای ویندوز  دانلود Open Browser برای ویندوز  دانلود Open Browser برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی