آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Launcher iOS16 - iLauncher 1.7.9 لانچر ios16 برای اندروید

دانلود Launcher iOS16 برای اندروید

Launcher iOS16 - iLauncher اگر به دنبال پاسخی برای سوالاتی نظیر: چگونه گوشی اندرویدی خودم را مانند آیفون کنم، چطور از ویژگی های جدید آیفون بهره مند شوم، کدام لانچر می تواند اپلیکیشن ها را پنهان کند و ... هستید این برنامه برای پاسخ به سوالات شما طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از گوشی اندرویدی خود با بیشترین سرعت ممکن استفاده کنید و دیگر با لگ های رایج این گوشی ها سر و کله نزنید. لانچر آیفونتان را به گوشی اندرویدیتان انتقال دهید و اپلیکیشن هایی که نمی خواهید نشان داده شوند را پنهان کنید.

شخصی سازی کردن این برنامه کار آسانی می باشد. می توانید آیکون ها را تغییر دهید و هر نام دلخواهی برای اپلیکیشن ها تعیین کنید. آیکون های جدید را می توانید از گالری گوشیتان انتخاب کنید. می توانید برای یک اپ، آیکون اپلیکیشنی دیگر را بگذارید تا افراد کنجکاو قادر به تشخیص برنامه های شما نباشند. این نرم افزار حالت های مختلف برای نمایش دارد. از جمله آن ها می توان به حالت شبکه ای، اسکرول کردن بدون پایان، نشان دادن یا پنهان کردن منوی جست و حو، شخصی سازی کردن نمایش فولدرها و بسیاری دیگر اشاره کرد. Launcher iOS16 - iLauncher دسترسی سریع به اپ ها را نیز امکان پذیر می کند. Launcher iOS16 - iLauncher بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.دانلود لانچر آیفون ایکس و دانلود Nova Launcher  و دانلود CM Launcher 3D از دیگر لانچر های معروف می باشند.


دانلود Launcher iOS16 - iLauncher

✅ نام نرم افزارLauncher iOS16 - iLauncher❤️ تعداد دانلود541
⭐نسخه نرم افزار1.7.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل21 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Launcher iOS16 - iLauncher


- بیش از نیم میلیون کاربر

- وجود ابزارک های کاربردی

- دسترسی سریع به اپلیکیشن ها

- حذف کردن منوی جست و جو

- یافتن اپلیکیشن های کاربردی با سرعت بالا

- اسکرول بدون پایان صفحه نمایش

تصاویری از محیط نرم افزار Launcher iOS16 - iLauncher :


دانلود Launcher iOS16 برای اندروید  دانلود Launcher iOS16 برای اندروید  دانلود Launcher iOS16 برای اندروید  دانلود Launcher iOS16 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی